عشق و عاشقی مگه به زبونه؟ تا هزار سال به یکی بگو عاشقتم ولی در عمل نباشد چه سود؟
در این فکرم شاید در این زمینه دختر باتجربه ایه، که نه وابستت شده و هم تو رو ول معطل نگه داشته. خدا داند!
تشکرشده 205 در 64 پست
عشق و عاشقی مگه به زبونه؟ تا هزار سال به یکی بگو عاشقتم ولی در عمل نباشد چه سود؟
در این فکرم شاید در این زمینه دختر باتجربه ایه، که نه وابستت شده و هم تو رو ول معطل نگه داشته. خدا داند!
morteza-m (چهارشنبه 31 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)