به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 64
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 آبان 91 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1389-5-30
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    2,299
    سطح
    28
    Points: 2,299, Level: 28
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    204

    تشکرشده 205 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    سلام و درود

    نمیخوام نگرانت کنم یا نسبت بهش بدبینت کنم ولی واقعا ساده ای!

    مهسا حرف درستی میزنه، به شیوه ای کاملا حرفه ای در آب نمک تشریف داری.
    آخه گل پسر کدوم دختر عاشق، از یه جوون 22 ساله که دستش به هیچ جا بند نیست تقاضای خونه خریدن که هیچ، یه پراید قسطی میکنه؟ وابستگی کورت نکنه ولی خدا رو شکر داری بهتر میشی، نکنه میخواد یه بی ام دبلیو 650 کانورتیبل براش بخری بری خواستگاریش؟

    بهترین کار اینه که بهم بزنی، اگه همین الآن یکی بیاد خواستگاریش موقعیتش به از تو باشه، سه سوته غزلتو می خونه!!!
    تو رو نگه داشته اگه موقعیت های بهتر گیرش نیومد حداقل رو داشته باشه.


    بدرود.



  2. 3 کاربر از پست مفید morteza-m تشکرکرده اند .

    morteza-m (چهارشنبه 31 شهریور 89)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    سلام

    راستش این دختر خانم ایده آل های ذهنی برای خودش ساخته و داره بهش پر و بال میده و معیارهاش رو هنوز نشناخته . توقعاتش از شما به همین دلیل هست و کلا تردید و دو دلیش هم به خاطر مسائل مادی هست .
    یکبار میگه نه من اصلا قصدشو ندارم میخوام برم خارج
    یکبار میگه دوستت دارم اما باید واسم خونه و ماشین بخری تا باهات ازدواج کنم
    یکبار دیگه میگه حاضرم بهت فرصت بدم تا یک سال بعد دانشگاه شرایط رو فراهم کنی

    شما بعد از دانشگاه تازه می خوای بری سرکار به نظر خودت بعد از یک سال میتونی چنین چیزی رو فراهم کنی؟
    تازه اگرم شرایط فراهم بشه به نظرت دختری با این سطح توقعات و پول دوستی اگر روزی شرایط مالیت خوب نبود کنارت میمونه ؟
    ایشون هنوز معیارهاش رو نشناخته و تکلیفش با خودش مشخص نیست حتی اگر با شما ازدواج کنه چنین شخصیتی در زندگی خیلی تاثیرات بدی داره .


    شما باید رک و روراست شرایطت رو بگی ، بگی که معلوم نیست یک سال بعد از دانشگاه در چه سطحی باشی و میخوای که همه چی از الان رسمی باشه (تو این چند سال ممکنه اون نظرش عوض بشه) بگید که شرایط الان منو ببین و طبق این شرایط همین الان تصمیمت رو بگیر .
    دختری که به خاطر مادیات بیاد به خاطر مادیات هم ممکنه بره .

    شما خودت هم انقدر احساسی به این موضوع نگاه نکن و فکر یک عمر زندگی رو بکن که می خوای در کنار این خانم داشته باشی و ببین با این وجود این خانم واقعا مناسبت هست ؟


  4. 4 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (پنجشنبه 01 مهر 89)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 آبان 91 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1389-5-30
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    2,299
    سطح
    28
    Points: 2,299, Level: 28
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    204

    تشکرشده 205 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    عشق و عاشقی مگه به زبونه؟ تا هزار سال به یکی بگو عاشقتم ولی در عمل نباشد چه سود؟
    در این فکرم شاید در این زمینه دختر باتجربه ایه، که نه وابستت شده و هم تو رو ول معطل نگه داشته. خدا داند!

  6. کاربر روبرو از پست مفید morteza-m تشکرکرده است .

    morteza-m (چهارشنبه 31 شهریور 89)

  7. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 آذر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1389-5-18
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    4,698
    سطح
    43
    Points: 4,698, Level: 43
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 20 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )


    از نظرات همه دوستان ممنونم تو رو خدا منو تنها نذارین و در این زمینه بهم بیشتر کمک کنید.


    نقل قول نوشته اصلی توسط baran.68

    شما خودت هم انقدر احساسی به این موضوع نگاه نکن و فکر یک عمر زندگی رو بکن که می خوای در کنار این خانم داشته باشی و ببین با این وجود این خانم واقعا مناسبت هست ؟


    من به این خانم واقعا از صمیم قلب علاقه دارم و اگر اینقدر دوسش نداشتم تا حالا حتما باهاش به هم می زدم چون من همیشه از آدمای مادی گرا بدم اومده !! الان تنها چیزی که باعث شده این رابطه رو دارم ادامه میدم این علاقه ای هست که به این خانم دارم. من دارم تمام حرفهای شما دوستان رو می نویسم رو برگه و امشب یا فردا بهش میگم و اگر هنوزم رو حرف خودش باشه باهاش به هم میزنم.

  8. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 بهمن 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-12-03
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    2,945
    سطح
    33
    Points: 2,945, Level: 33
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 353 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    نقل قول نوشته اصلی توسط Bidam
    قبل از اینکه با اون حرف بزنی تکلیف خودتو اول مشخص کن.
    آیا می خواهی با یک همچین کسی ادامه بدی؟
    خیلی واضح خود بهت گفته که پول را بیشتر دوست داره ایا می خواهی با کسی که پول را به تو ترجیح می دهد ادامه بدی؟
    اول خودت خوب فکر کن ببین با توجه به این شرایط بازم می خواهی ادامه بدی یا نه
    آره چون دوسش دارم خیلی خیلی خیلی زیاد نمی تونم بهش فکر نکنم البته واسم مهمه که اونم منو واقعا دوست داشته باشه واسه همینه که میگم حرفاتون رو روی یه برگه نوشتم واسش بخونم ببینم چی میگه
    دوست عزیزم
    نوشتی که برایت مهمه که اون هم تورو دوست داشته باشه اما این دوست داشتن نیست کلا تعریف دوست داشتن با چیزی که در عمل ایشان انجام می دهد و خواسته های ایشان زمین تا آسمان فرق دارد.
    این حرف هایی که من نوشتم برای شما بود تا باز ببینم با وجود همه ی این دلایل چه تصمیمی داری.راه حل من برایت این است که اینارو بهش بگی اگر واقعا دوستت داشته باشه موافقت می کنه و اگر نداشته باشه می پیچونه:
    بهش بگو که این شرایط من هستش،این سنم،این درسم این وضع مالیم این وضع شغلیم این شرایط خانوادم.
    دوست ندارم توی بلاتکلیفی بمونم و می خوام که تکلیفم مشخص بشه و بعد از این صحبت مثلا چند روز بهش وقت بده و اصلا هیچ تماسی باهاش نگیر و بعد از چند روز زنگ بزن و نتیجه را بپرس.
    بهش بگو که من شرایطم الان این هستش و چیزهایی که تو می خواهی را الان ندارم ،ممکنه یک روزی با تلاش و برای داشتن زندگی بهتر با تو بهش برسم و ممکن هم هستش که نرسم(مثل خیلی از جوان های جامعه ما که با عشق و بدون پول زندگی می کنند و تلاش می کنند)
    یا منو با این شرایطم قبول داری یا نداری.اگر قبول داری که رسما با خانوادم اقدام کنم
    اگر قبول نداری ایشالا خوشبخت بشی و رابطتو قطع کن

  9. کاربر روبرو از پست مفید mahsa_mhmh تشکرکرده است .

    mahsa_mhmh (چهارشنبه 31 شهریور 89)

  10. #36
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    تصمیم به جدایی یا موندن.


    اگر شرایطتو قبول کرد.هر چه سریع تر باید بری خواسگاری.اگر گفت حالا صبر کن درست تموم بشه سرکار بری.

    بدون که سرکاری.


  11. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 31 شهریور 89)

  12. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 آذر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1389-5-18
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    4,698
    سطح
    43
    Points: 4,698, Level: 43
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 20 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    همه حرفهای مهسا خانوم و سایر دوستان رو بهش گفتم و کلی باهاش حرف زدم حدود یک ساعت ........بعد ازش جواب آخر خواستم اونم بهم گفت نه !!! گفتن من همینی که گفتم خونه و ماشین گرون قیمت پول همه رو اول زندگی میخوام منم گفتم باور کن ماشین و شغل رو می تونم اما خونه گرون قیمت و میلیونی تو بالا شهر تهران رو نمی تونم..... بعد گفتم جواب آخرت چیه اونم گفت نه ... من گفتم مرسی که حداقل جواب نه رو بهم دادی و بعد گفتم این آخرین مکالمه تلفنی مونه و خداحافظ واسه همیشه...... خدایا دارم دیونه میشم حالم خیلی بده چطوری با این شکست عشقی مقابله کنم؟؟؟ تو رو خدا تنهام نذارین دارم با اشک اینا رو می نویسم ... صورتم خیس شده ... من تو دانشگاه هر روز می بینمش چطوری می تونم فراموشش کنم؟؟ نحوه برخوردم تو دانشگاه باهاش چطوری باشه؟

    کمکم کنید خواهش میکنم

    همه حرفهای مهسا خانوم و سایر دوستان رو بهش گفتم و کلی باهاش حرف زدم حدود یک ساعت ........بعد ازش جواب آخر خواستم اونم بهم گفت نه !!! گفتن من همینی که گفتم خونه و ماشین گرون قیمت پول همه رو اول زندگی میخوام منم گفتم باور کن ماشین و شغل رو می تونم اما خونه گرون قیمت و میلیونی تو بالا شهر تهران رو نمی تونم..... بعد گفتم جواب آخرت چیه اونم گفت نه ... من گفتم مرسی که حداقل جواب نه رو بهم دادی و بعد گفتم این آخرین مکالمه تلفنی مونه و خداحافظ واسه همیشه...... خدایا دارم دیونه میشم حالم خیلی بده چطوری با این شکست عشقی مقابله کنم؟؟؟ تو رو خدا تنهام نذارین دارم با اشک اینا رو می نویسم ... صورتم خیس شده ... من تو دانشگاه هر روز می بینمش چطوری می تونم فراموشش کنم؟؟ نحوه برخوردم تو دانشگاه باهاش چطوری باشه؟

    کمکم کنید خواهش میکنم

  13. کاربر روبرو از پست مفید Bidam تشکرکرده است .

    Bidam (پنجشنبه 01 مهر 89)

  14. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 بهمن 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-12-03
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    2,945
    سطح
    33
    Points: 2,945, Level: 33
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 353 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    دوست عزیز خیلی متاسف شدم
    البته قابل پیش بینی بود .اشکالی نداره این تجربه ها خوبه و باعث میشه که شناخت بهتری از خودت و فردی را که می خواهی در زندگی همراهت باشد پیدا کنی.
    هیچ اشکالی نداره چقدر خوب که تونستی این حرف ها رو بهش بزنی
    همچین آدمی به درد زندگی نمیخورد
    اشکالی نداره زمان که بگذره دردات کم میشه

  15. 2 کاربر از پست مفید mahsa_mhmh تشکرکرده اند .

    mahsa_mhmh (چهارشنبه 31 شهریور 89)

  16. #39
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    من از الآن اون روزهایی رو می دیدم که به خاطر اینکه رفته طرف یه مرد پولدارتر تو راهرو دادگاه سرگردونی.

    خوشحال باش الآن گفت نه.اگر قبول می کرد 3 ماه بعد می فهمیدی با یه بچه پولدار عقد کرده چه کار می خواستی بکنی؟

  17. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 31 شهریور 89)

  18. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 آذر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1389-5-18
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    4,698
    سطح
    43
    Points: 4,698, Level: 43
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 20 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    ممنون دوستان بابت دلگرمیتون
    من خودم هم با حرفهای امروزش فهمیدم که این دختر به درد زندگی با من نمی خوره و خیلی پول پرسته خودش میگفت من اینم خودخواهم میخوای بخواه نمیخوای نخواه !!! خیلی تو ذوقم خورد فهمیدم این دختر اصلا نمی دونه عشق چیه ... بهم می گفت حتی اگر من قبول کنم خانوادم قبول نمی کنند!! فقط موندم این مدت واسه چی با من بود؟؟!! چرا مرتب تو اس ام اس بهم می گفت دوسم داره؟؟ خدایا این انصافه یه دختر با احساساتم بازی کرده؟

    نگفتین واسه فراموش کردنش چی کار کنم؟ آخه بیشتر کلاسام تو دانشگاه با هم هستم چون هم رشته ایم... من بهش وابسته شدم چون خیلی بهش علاقه داشتم همین باعث شده الان وضع روحیم خرابه...


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.