سلام و درود
نمیخوام نگرانت کنم یا نسبت بهش بدبینت کنم ولی واقعا ساده ای!
مهسا حرف درستی میزنه، به شیوه ای کاملا حرفه ای در آب نمک تشریف داری.
آخه گل پسر کدوم دختر عاشق، از یه جوون 22 ساله که دستش به هیچ جا بند نیست تقاضای خونه خریدن که هیچ، یه پراید قسطی میکنه؟ وابستگی کورت نکنه ولی خدا رو شکر داری بهتر میشی، نکنه میخواد یه بی ام دبلیو 650 کانورتیبل براش بخری بری خواستگاریش؟
بهترین کار اینه که بهم بزنی، اگه همین الآن یکی بیاد خواستگاریش موقعیتش به از تو باشه، سه سوته غزلتو می خونه!!!
تو رو نگه داشته اگه موقعیت های بهتر گیرش نیومد حداقل رو داشته باشه.
بدرود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)