سلام و درود بر شما.
نمیدانم کجای ایران زیبا هستی، اما در تهران خیلی از فرهنگسراها، انجمن های غیر دولتی و بعضا در دانشگاهها یه سری سمینار در این جور موارد دارند. به شخصه شرکت نکردم و در مورد مدرسینش اطلاعی ندارم، ولی آنچه دیده ام در برخی فرهنگسراها و ارگانهای وابسته به نهادهای فرهنگی، و آنچه شنیده ام در برخی دانشگاهها بعضا توسط انجمن های غیر دولتی برگزار میشن.
در مورد سمینارهای خارجی ها هم، سی دی یا دی وی دی ش هست، بگردید میتونید خریداری کنید.
بدرود
راستی یه سری سمینارهای پولی هم هستند، بازم میگم نمیدونم و اطلاعی راجع به مدرسینش ندارم ولی گاها در روزنامه ها آگهی میدن.










علاقه مندی ها (Bookmarks)