به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 آبان 91 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1389-5-30
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    2,299
    سطح
    28
    Points: 2,299, Level: 28
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    204

    تشکرشده 205 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی پر استرس

    سلام و رحمت خدا بر شما همنوع!

    خوبی؟!

    اوضاع و احوال چطوره؟

    میبینم هر روز میای ولی صدایی ازت در نمیاد!

    یه ندا بده ببینیم حالات خوبه یا نه؟ زندگی چطوره؟ به لطف خدا بهتر شدی؟ زندگیت روبراه شده؟ یا طبق روال سابقه؟

    گهگاهی به دوسال گذشتت فکر میکنم، از لحاظ علم روانشناسی در حدی نیستم که چیزی بگم، امیدوارم دوستان بیان یه کمکی بدن.
    ولی 280 تا پست، سر جمع هر پست فکر کردن و جواب دادن و تایپش 5 دقیقه بطوله،سر جمع 24 ساعت میشه.16 هزار بازدید، هم هر کدم یه دقیقه طول بکشه میشه 11 روز!
    یعنی هیچ اتفاقی نیفتاد؟

    بدرود.


  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: زندگی پر استرس

    سلام افسون عزیز.
    چرا هیچ خبری از خودت نمی دی؟ ما همچنان منتظریم.
    [size=medium][size=small]اگر قلوه سنگ های ته جوی نبود ، ترنّم زیبای آب را چگونه می شنیدیم و اگر سختیها ی زندگی نبود ، چگونه خوبیهای آنرا حس می کردیم [/size][/size]

  3. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 27 فروردین 90 [ 20:38]
    تاریخ عضویت
    1388-10-06
    نوشته ها
    233
    امتیاز
    3,606
    سطح
    37
    Points: 3,606, Level: 37
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    349

    تشکرشده 355 در 151 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: زندگی پر استرس

    سلام بر افسون عزیز
    1) خودت رو بشناس و به خودت احترام بگذار. مثلا اگر واقعا تمایلی به داشتن بچه نداری، اشکالی نداره. اما باید با کسی باشی که اون هم تمایلی نداشته باشه.
    تو هم خدا رو می خوای هم خرما. هم می خوای اوضاع بر وفق مرادت باشه کامل (و نیازهات کمی فراتر از نیازهای بقیه زنان به صورت میانگین هست) و هم می خوای مورد پذیرش خانواده و جامعه باشی.
    من فکر می کنم قسمتی از عذابت بابت این اتفاق هم دید اطرافیان و خانوادت نسبت به تواِ.

    2)مشکلات تماما در مغز ما وجود داره.
    می تونی اون قدر تو ذهنت یه مشکل رو بزرگ کنی که تو رو از پا بندازه
    می تونی هم اهمیتش رو کم کنی و در نتیجه کوچکش کنی و کنترل اوضاع رو تو دست بگیری

    3)یه موقع هایی که خیلییی خسته ای به خودت استراحت بده. مثلا بگو از الان تا 24 ساعت دیگه؛ اصلاااا نمی خوام به این موضوعات فکر کنم.

    4)سعی کن زندگی رو زیاد سخت نگیری. زندگی همه ما آدم ها یه تراژدی یه. یه جور بازیه. می گذره.

    5) دوستت داریم و برات آرزوی خوشبختی و آرامش می کنیم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید reihaneh تشکرکرده است .

    reihaneh (دوشنبه 29 شهریور 89)

  5. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    6,426
    سطح
    52
    Points: 6,426, Level: 52
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 22 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی پر استرس

    سلام دوستان!

    اوضاع زندگی فعلا خوب است اما در کارم از مهر دیگه سرکار نمیرم چون تمدید قرارداد نشد. یعنی فقط تدریس که اونم فقط 2 روز از وقتمو میگیره. خیلی احساس گیجی میکنم. نمیدونم با روزهای باقیمانده هفته چیکار کنم . احساس شکست نمیکنم و یه جورایی ته دلم خوشحالم چون اصلا احساس رضایت از کارم نمیکردم. به هرحال این مرحله ای از زندگی هستش و امیدوارم سبب خیری باشه تا مفیدتر و راضی تر بشم.

  6. 2 کاربر از پست مفید miran92 تشکرکرده اند .

    miran92 (پنجشنبه 01 مهر 89)

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 آبان 91 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1389-5-30
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    2,299
    سطح
    28
    Points: 2,299, Level: 28
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    204

    تشکرشده 205 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی پر استرس

    سلام و درود بر خانم افسون،
    کار زیاد و سنگین، بدون شک روی روحیات و رفتار آدمی زاد تاثیر بسزایی داره.

    به نظرم فعلا چند ماه رو استراحت کن و به قولی خوش بگذرون، تا این شیوه رو هم امتحان کنی، شاید اوضاع و احوالت بهتر شد. اگر این شیوه هم برات خوشایند نبود، کار برای فردی مثل شما زیاده، براحتی میتونید برید سراغ شغل دیگه، یا حتی خودتون کسب و کاری رو آغاز کنید.

    امیدوارم روز به روز بهتر شده و در زندگی با همسرتون هم موفق باشید. ای کاش تو این قضیه یه کدومتون کوتاه میومدید. نتیجش میتونست شگفت انگیز باشد!

    و به قول دکتر شهید شریعتی عزیز:
    ای کاش از صفر بودن و طواف بر دور خودمان در آییم و به جرگه خلقت پیوسته و در راستای دیگر صفرها جلوی یک قرار گرفته و معنا پیدا کرده و ارزشمند شویم . چون صفر به تنهای ارزش ندارد! یک، جلوش تا بینهایت صفر!


    بدرود .

  8. کاربر روبرو از پست مفید morteza-m تشکرکرده است .

    morteza-m (سه شنبه 30 شهریور 89)

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: زندگی پر استرس

    سلام
    خدار و شکر که زندگیت فعلا بر وفق مراده امیدوارم که همیشه بر وفق مراد باشه و اگه احیانا روزی مثل همه زندگیها بر وفق مرادت نبود قدرت تحمل و داشته باشی تا از اون بحران بیای بیرون و روز بعد زندگیت شیرین باشه
    به نظر منم کمی استراحت برات خوبه یه کلاس شاد و مفید بنویس که تو روحیت اثر خوب داشته باشه.
    موفق باشید
    [size=medium][size=small]اگر قلوه سنگ های ته جوی نبود ، ترنّم زیبای آب را چگونه می شنیدیم و اگر سختیها ی زندگی نبود ، چگونه خوبیهای آنرا حس می کردیم [/size][/size]

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 بهمن 89 [ 18:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-04
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,517
    سطح
    22
    Points: 1,517, Level: 22
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی پر استرس

    سلام افسون خانم.
    خوب هستید؟
    امیدوارم حالتون خوب باشه .راستش نمیدونم پیغامم به دست شما میرسه یا اون را میخونید یا نه.فقط میخوام یه چیزی بگم.من تازه این سایت را پیدا کردم و حرفهای خیلی از بچه ها را در پاسخ به تاپیک قبلی شما خوندم.به نظرم به شما ظلم شد هم در اون تاپیک و هم در زندگی مشترک.
    ببینید من یه نظری دارم که فکر میکنم باید اینطوری باشه
    البته دوست دارم بیشتر به صورت خصوصی با میل بهتون بگم اما خلاصه مطلب اینه.شما باید بین دو گزینه تصمیم بگیرید یا جدایی یا گرفتن اختیار زندگی مشترک و غیر از این هم راهی نداریدالبته ببخشید این را میگم ولی اگر بخواهید در قالبهای بقیه زندیگ کنید مطمئن باشید هم شما نابود میشید بدون لذت بردن از زندگی هم شوهرتون .برای همین من توصیه میکنم گزینه اول یعنی گرفتن اختیار زندگی را پیش بگیرید.ضمنا من یه نکته را بگم، بچه ها به شما اعتراض میکنند که چرا مدرک تحصیلی خودتون را گفته اید اولا چقدر این مملکت ما خاک بر سر شده که که ما به نخبه های خودمون توهین میکنی به جرم نخبه بودن.بله آقا بین چند صد هزار نفر آدم خیلی باید نخبه باشه تا توی شریف درس بخونه و تا کسی هم نره شریف این مطلب براش حل نمیشه. پس شما حق دارید به خودتون ببالید. در ثانی این درسته که گفته اند آدم باید متواضع باشه اما نه اینکه وقتی دو نفر هم قد هم نیستند یه نفر را به زور کوتاه کنیم تا هم قد بشنود .راه درمانش چیز دیگری است.اصولا من فکر میکنم شما باید یه جور دیگه به خودتون نگاه کنید کما اینکه خیلی از زنها هستند که این کار را میکننند اما در مملکت ما جا نیفتاده.

  11. #18
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: زندگی پر استرس


    از آخرین ارسال این تاپیک بیش از 4 ماه گذشته .

    تاپیکهای مشاوره ای که بیش از یک هفته از آخرین ارسال گذشته باشه ، به روز نمی شوند

    با تشکر

  12. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 بهمن 89 [ 17:22]
    تاریخ عضویت
    1389-11-08
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,508
    سطح
    22
    Points: 1,508, Level: 22
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی پر استرس

    اشتباهی بود حذف کردمش

  13. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 91 [ 01:38]
    تاریخ عضویت
    1391-7-23
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    259
    سطح
    5
    Points: 259, Level: 5
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی پر استرس

    با سلام
    من امروز مطلب های شما را خواندم و خیلی متعصف شدم ، و به موقعیت اجتماعی و تحصیلیتان قبطه خوردم نمیدانم الان در چه وضعیتی هستید طلاق گرفته اید یا ادامه داده اید.
    شما قبل از ازدواج صبوری نکردید و کاری که خدا نمیپسندد کردین چون با شرایط شما لیاقت بهترین را داشتی
    حالا اتفاقی که افتاده اول از اخلاق خوب شوهرت میگفتی و من حسرت میخوردم با خودم میگفتم دختر جان هیچی نداشته باشه اخلاق داشته باشه فکر طلاق نکن ولی در صفحات بعد دیدم از اخلاقیات بدش نوشتی وسریع به ذهنم خطور کرد که تا الان شوهرتان از شما حساب میبردن و از ترس احترام میذاشته ولی این اخلاق بد تو ذاتش بوده و با عقب نشینی شما متوجه ضعف شما شده و شروع به بی احترامی و بد بیراه گفتن میکند تا شما اعتماد به نفستان را از دست بدهید و آسودگی خاطر برای درس وتحصیل نداشته باشید و در نتیجه از کار بیکار و یک فرد از همه جا رونده تبدیل شده و او را همین طور هست بپذیرید
    نظر من که فقط در حد پیشنهاد وشما باید خودت تصمیم بگیری فردا قیامت یقه من نگیری بگی تو گفتی شما توانایی اداره یک زندگی رو به تنهایی دارید هر طور شده جدا شده به خارج برای ادامه تحصیل بروید یا تا یک مدت تمرکزتان رابه کارتان بدهید و یاد خدا غافل نشوید شما نیت بعد ازدواحت خیر بوده قدم برداشتی وشوهرت نخواسته تو را داشته باشد پس عذاب وجدان نگیر چون تو تو مدت زندگی مشترکتان کار اشتباهی که باعث گناه وخیانت بشه نکردی درسته؟؟؟
    خواهشا وضعیت فعلیتان را به من خبر دهید


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس های مبهم و استرس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 12:37
  2. داستان غم زندگیه من
    توسط پدربزرگ در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 11:05
  3. داستان زندگی کارافرین برتر کشور..احد عظیم زاده
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 14:49
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.