به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 فروردین 91 [ 08:43]
    تاریخ عضویت
    1388-6-08
    نوشته ها
    92
    امتیاز
    3,261
    سطح
    35
    Points: 3,261, Level: 35
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    97

    تشکرشده 97 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا آقایون واقعا فقط به همین فکر میکنند؟؟؟؟؟؟

    جناب فرهنگ ممنون از پاسختون
    نه من هیچ وقت راضی به یه همچین چیزی نمی شم
    در مورد محرمیت قلبی هم باید بگم که به زمان نیاز داره تا شما شناخت لازم رو پیدا کنید ولی یه دسته از آدم ها اصلا زمان نمی دن به آدم
    می دونید مشکل چیه این بحث شاید خیلی قدیمی باشه و مثل همه ی تاپیک هایی که تا بحال باز شده بی نتیجه بمونه چون هیچ کس نمی تونه جوابی برای وضعیت کنونی جامعه بده
    من نه توهینی به آقایون میکنم و نه میگم که این کسایی که وارد این روابط میشن مشکل دارن و نه قضاوتی میکنم هرکسی عقید ه و مرام خودشه داره و من نمی تونم کسی رو مجبور کنم که مثل من فکر کنه
    ولی این که بهت بگن اگه این طوری پیش بری تنها میمونی خیلی سخته چون یه دختر به جز اینکه میتونه یه شریک جنسی خوب رای طرفش باشه میتونه یه شریک تو تمام مسائلش باشه یعنی آرامش روحی یا همصحبت خوب داشتن و یا یه همراه تو همه ی موارد مهم نیستش
    عطش جنسی خیلی زود برطرف میشه ولی نیازهای دیگه ی زندگی همیشه خودشونو بیشتر و پر رنگ تر نشون میدن
    رابطه ای که از روی عشق باشه با رابطه ای که برای برطرف کردن نیاز جنسی باشه خیلی فرق میکنه
    ولی الان مهم اون عشقه نیست مهم برطرف کردن نیازه و این خیلی بده چون اثری که بعدا روی دختر میزاره هیچ وقت روی اون آقا نمی زاره

    شما راست میگید من هیچ وقت نمی تونم بفهمم که آیا طرف قلبا منو میخواد ولی اگه طرف بخواد می تونه به من ثابت کنه که منو برای خودم دوست داره نه برای منافعش و این نیاز به یه مدت زمان داره که متاسفانه این زمان الان برای خیلی ها بی معنیه


  2. 3 کاربر از پست مفید hamishegi تشکرکرده اند .

    hamishegi (شنبه 24 مهر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  2. تنهابرم کربلا یا نه؟؟؟؟؟؟
    توسط baran-tanha در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 00:00
  3. بکارت!!! "گذشت یا فراموشی رابطه؟؟؟؟؟؟
    توسط فرها د در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 بهمن 89, 00:23
  4. نمیدونم این کارو بکنم یا نه؟؟؟؟؟؟ از اقایون خواهش میکنم کمکم کنن
    توسط مارال در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 28 آذر 88, 15:50
  5. چیکار کردیم واسه اخرتمون؟؟؟؟؟؟
    توسط gole maryam در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 آبان 88, 09:23

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.