مرسی تدی عزیز،
خیلی ممنون، خیلی کار خوبی کردین، واقعاً که تأثیر گذار بود.
زان به درها بردی این درویش را تا که بشناسد خدای خویش را
زان بتاریکی گذاری بنده را تا ببیند آن رخ تابنده را
به امید یاری حق.
تشکرشده 1,175 در 313 پست
مرسی تدی عزیز،
خیلی ممنون، خیلی کار خوبی کردین، واقعاً که تأثیر گذار بود.
زان به درها بردی این درویش را تا که بشناسد خدای خویش را
زان بتاریکی گذاری بنده را تا ببیند آن رخ تابنده را
به امید یاری حق.
ایوب (دوشنبه 29 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)