سلام دوست عزیز
شما اگه جایی کسی مثل من بودید چیکار می کردید که دید پدر و مادر شوهرم اینه که پسراشون باید ساپورتشون کنن ایشان حتی توقع دارن که همسر من و برادر شوهرم هزیزنه سفر مکه و کربلای ایشان رو هنم بدهند و از اون بدتر حتی کرایه ماشین و هم از پسراشون می گیرن و این در حالیه که مادر شوهرم خودش به من گفت من یه قلک دارم که توش به جز تراول پول دیگه ای نمی اندازم.
برید خدا رو هم شکر کنید که پدر شوهرتان 6 سال ساپورتتون کرده. کمی هم خودتون دست به کار بشید تا به جایی برسید اصلا قشنگ نیست که ادم بشینه یکی دیگه خرجیش و بده. و مطمئن باشید اگه این کار پدر شوهرتان ادامه داشته باشد چند سال دیگه همسرتون از این هم بدتر خواهد شد شما باید فشارو به همسرتون بیارید که بجنبه و کاری کنه نه به اون بنده خدا. قعط رابطتون هم با خانواده هسرتون اشتباه بزرگیه که انگ بی چشم و رویی رو به شما می زنه که کمکهای 6 ساله را ندیدید.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)