همیشگی عزیز
چرا شما در قضیه آشنائی فعال عمل نمی کنید.
شما وقتی شروع کننده باشید و معیارهاتون رو بیان کنید و مثلا اولین معیار تون این باشه که به ادامه تحصیل اهمیت میدید قطعا در شنونده یه جور تاثیر میذاره تا اینکه بگید اولویتم تفریح و ... هاست.
بعد هم اجازه بدید که طرف مقابلتون دغدغه هاش و اولویتهاش رو بگه ،(اگرچه صورت خوشی نداره در جلسه اول راجع به این مورد صحبت بشه ) اما بهرحال اگه هم صحبت شد دلیلی نداره ادامه خواستگاری برا همین موضوع کات بشه .... شاید یه سوء تفاهم بوده باشه. برا تصمیم گیری که آیا این شخص بدرد زندگی می خوره یا نه تامل بیشتری لازم هست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)