
نوشته اصلی توسط
مدیرهمدردی
با سلام و عرض احترام خدمت شما sanaz1980
چون مراجع حدود يك سال پيش سئوال خود را طرح كرده و پس از دريافت پاسخ هم تا كنون به تالار مراجعه نداشته است، نياز به پيگيري ندارد.
به لحاظ اينكه با توجه به جديدالورود بودن شما اعضاء و مدير همدردي شناختي نسبت به شما ندارند، حتما از طريق ايميل تحصيلات، تجارب عملي و توانمنديهاي خود را با بنده در ميان بگذاريد تا بر اساس پاسخهاي شما نحوه معرفي شما به اعضاء و مراحل همكاري احتمالي شما با تالار را تنظيم كنم. چون معرفي خود در قالب پستها، كار شما را سخت مي كند و نياز مي شود براي هر تاپيك و عضوي خودتون را مجددا معرفي كنيد.
با تشكر
علاقه مندی ها (Bookmarks)