دوست مننوشته اصلی توسط rojan
نه شما بلكه هيچ كسي نمي تونه به محبت پدر و مادرش فكر نكنه.پس اين چيزا هست و سعي كن فكر كنار گذاشتن اين چيزا رو از سرت بيرون كني.
من هم با نظر ديگر دوستان موافقم پدر شما دوستتون داره اما محبتشو يه شكله ديگه نشون ميده كه مورد پسند شما نيست.
من ميگم براي بدست آوردن اين احساس قشنگ خودتون تلاش كنيد.اونو بغل كنيد و ببوسيدش و ناز و نوازشش كنيد.حتي چه بهتر اينكه بهش بگيد كه باباي عزيزم من دوست دارم كه شما منو ناز و نوازش كنيد و بغلم كنيد و بوسم كنيد.
قرار نيست اون چيزي رو كه شما در دل قايمش كرديد رو همه بفهمن.نه،بعضي وقتا بهتره بيانش كنيد تا طرف مقابل هم حساب كار بياد دستش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)