دوست عزیز مهم تفاهم فکری و رشد فرهنگیه نه اختلاف سن شناسنامه ای..
مهدی جان در مورد شما هم می خواستم بگم ..در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. مخصوصاً که خانواده ها هم در جریان و موافق هستند. در ضمن دخترها در ادامه راه عاشقتر و وابسته تر و وفادارتر می گردند. مطمئن باش. به شرط اینکه شما هر روز از روز پیش عاشق تر و مسئول تر باشی...