آقای خلجی سلام
دام شیطان کجا بود!!!!
سن یه کمیت برای ازدواج هست!
اگر ادم هوس بازی بود یه نیم نگاه هم بهش نمیکردم.
شما خیلی شرعی هستید . مطمئنم فرهنگتون با امثال ما خیلی فرق داره ما هم شرعو درک میکنیم اما روی هر چیزی کلاه شرعی نمیگزاریم. حلال و حروممیدونیم چیه! دست نامحرم بهمون نخورده!
تو اگه اون خانومو دوست داشتی دیگه مطالعه نمیکردی خوشبختش کن. 10 ماه مهم نیست!
خواهرت برات انتخاب کرده؟؟؟
کجا باهاش آشنا شدی؟
البته فضولی نباشه ها!
موفق و شاد باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)