مجددا سلام
آقا مهدی به نظر من شما مشکلی ندارید اگر خانواده هردوی شما با این ازدواج موافق هستند و دختر مورد علاقه شما هم به شما علاقمند است این میتونه ازدواج مناسبی باشه شما دونفر حتی میتونید با هم رشد کنید و افکارتون هر روز به هم نزدیک بشه و حتی اگر عشقی هم میان شما نباشه که از خدا میخوام در آن مرحله وجود داشته باشد همان عادت کردن و شناخت شما از هم که در اثر بزرگ شدن در کنار هم بوجود میاد خودش نوعی از عاشقی است .
دوست عزیز شما هم کمی دقیقتر فکر کنید که آیا او را برای یک عمر زندگی میخواهید یا نه ؟
و اگر بله با خانواده خود در میان بگذارید و بعد از خواستگاری و یا گفتگو ی مابین خانواده ها به او و خانواده اش نیز کمی فرصت بدهید تا این مسئله را کامل بررسی کنند تا دیگر هیچ ابهامی برای هر دو خانواده بخصوص خانواده دختر و البته خود دختر خانم باقی نماند.
موفق و پیروز باشید :D








علاقه مندی ها (Bookmarks)