از کار کرم خیزد ودیزی پر گوشت::
از بی کاری سیلی بر بنا گوش
تشکرشده 3,584 در 906 پست
از کار کرم خیزد ودیزی پر گوشت::
از بی کاری سیلی بر بنا گوش
setareh (چهارشنبه 21 فروردین 87)
تشکرشده 275 در 140 پست
نميدونم چرا جديدا هر كي شعر طنز ميذاره ديزي گرايانه است!:D![]()
fnh63(شنبه 24 فروردین 87)
تشکرشده 24 در 12 پست
نيمـه شبِ پريشب، گشتم دچـار كـابـوس # ديدم به خواب حافظ، توي صف اتوبوس
گفتم: سلام حـافظ، گفتا: عليـك جـانـم # گفتم: كجا روي؟ گفت: ولله خـود ندانم
گفتم: بـگيـر فـالي، گـفتا: نـمانـده حـالي # گفتم: چـگونهاي؟ گفت: در بند بيخيالي
گفتم كه تازهتازه، شعر و غزل چـه داري؟ # گـفتـا كـه ميسـرايـم شـعـر سـپـيـد بـاري
گفتم: ز دولـت عشق، گفتا: كـودتـا شـد # گفتم: رقيب تو، گفت: الحمد،كله پا شد
گفتم: كجـاست ليلي، مشغـول دلـربايـي؟ # گـفتـا شـده سـتـاره، در فيلم سيـنـمايـي !
گفتم: بگـو زخالش، آن خـال آتش افروز # گـفتـا: عمل نمـوده ، ديـروز يـا پـريـروز
گفتم: بگو زِ مويش، گفتا كـه مِـش نموده # گفتم: بگـو زِ يـارش، گـفتـا ولـش نمـوده
گفتم:چرا؟چگونه؟عاقل شدهستمجنون؟ # گفتا: شديـد گـشتـه، معتاد گـرد و افـيـون
گفتم:كجاستجمشيد، جامجهان نمايش؟ # گفتا: خـريـده قسطي، تـلوزيـون بجـايـش
گفتم: بگـو ز سـاقي، حالا شده چه كاره؟ # گـفتـا: شـدست مـنـشـي ، در دفـتـر اداره
گـفتـم: بگـو ز زاهـد، آن رهنمـاي منـزل # گـفتا كـه دسـت خود را، بـردار از سر دل
گفتم: ز سـاربـان گـو، بـا كـاروان غم ها # گـفتـا: آژانـس دارد ، بـا تـور دور دنـيـا
گفتم: بگو ز محمل، يـا از كجاوه يادي # گفتا: دوو، پژو، بنز، يا گلف نوك مدادي
گفتم: كه قاصدتكو، آن بادصبح شرقي؟ # گفتا كه جاي خود را، داده به فاكس برقي
گـفتم: بـيـا ز هـدهـد ، جـوييـم راه چـاره # گفتا: بهجاي هدهد، ديش است وماهواره
گـفتم: سلام ما را، بـاد صـبـا كجا بـُرد ؟ # گـفتا: بـه پست داده، آورد يا نـيـاوُرد ؟
گفتم: بگو ز مشك، آهوي دشتِ زنگي # گفتا كـه ادكلن شد، در شيشههاي رنگي
گفتم: سراغ داري، ميخانه اي حسابـي ؟ # گـفتا كـه آنچـه بوده، گشته چلـوكبـابي
گفتم: بيـا دوتـايي، لب تـر كنيـم پنهان # گفتا: نميهراسي، از چـوب پـاسبانـان؟
گفتم: شراب نابي،تو دستوپا نداري؟ # گفتا كـه جاش دارم، وافـور با نگـاري!
گـفتم: بلـند بـوده، موي تـو آن زمانـها # گفتا: بـه حبـس بودم، از تـه زدنـد آنها
گفتم:شما و زندان؟حافظ ماروگرفتي؟ # گفتا: نديده بودم، هـالو بـه اين خرفتي!
:D
santabanta (سه شنبه 25 خرداد 89)
تشکرشده 24 در 12 پست
جهان داور چو گيتي را بنا كرد پي ايجاد زن انديشه ها كرد
مهيا تا كند اجزاي اورا ستاند ازلاله وگل،رنگ وبو را
زدريا عمق وازخورشيد گرمي زآهن سختي ،از گلبرگ نرمي
تكاپو ازنسيم ومويه از جوي زشاخ تر گرائيدن بهر سوي
زامواج خروشان، تند خوئي زروزوشب، دورنگي ودوروئي
صفاازصبح وشورانگيزي ازمي شكرافشاني وشيريني ازني
زطبع زهره، شادي آفريني زپروين، شيوه بالا نشيني
زآتش گرمي ودم سردي از آب خيال انگيزي از شبهاي مهتاب
گرانسنگي،زلعل كوهساري سبكروحي، زمرغان بهاري
فريب ازمارودور انديشي از مور طراوت از بهشت وجلوه از حور
زجادوي فلك، تزويرونيرنگ تكبر از پلنگ آهنين چنگ
زگرگ تيز دندان ،كينه جوئي زطوطي،حرف ناسنجيده گوئي
زبادهرزه بو، نااستواري زدور آسمان،ناپايداري
جهاني را بهم آميخت ايزد همه درقالب زن، ريخت ايزد
ندارد در جهان،همتاي ديگر به دنيا در بود،همتاي ديگر
زطبع زن،بغير شر چه خواهي وزين موجود افسونگر چه خواهي؟
اگر زن،نوگل باغ جهان است چرا چون خار سر تا پا زبان است؟
چه بودي ،گر سراپاگوش بودي چوگل با صد زبان خاموش بودي
:D![]()
تشکرشده 24 در 12 پست
ليلي و مجنون اينترنتي
گله ميكرد ز مجنون ليلي كه شده رابطيمان ايميلي
حيف از آن رابطه انساني كه چنين شد كه خودت مي داني
عشق وقتي بشود دات كامي حاصلش نيست به جز ناكامي
نازنين خورده مگر گرگ تو را برده ياد نت و دات اورگ تو را !؟
بهرت ايمل زدم پيشترك جاي سابجكت نوشتم به درك !
به درك گر دل من غمگين است به درك گر غم من سنگين است
به درك رابطه گر خورد ترك قطع آن هم به جهنم به درك
آن قدر دل خور از اين ايميلم كه به اين رابطه هم بيميلم
مرگ ليلي نت و مت را ول كن همه را جاي ok كنسل كن
Off كن آن كامپيوتر را جانم يارمن باش و ببين من on ام
اگرت حرفي و پيغامي هست روي كاغذ بنويس بادستت
نامه يك حالت ديگر دارد خط تو لطف مكرر دارد
خسته از فونت و ز فرمت شده ام دلخور از ديسكت و سي دي شده ام
كرد ريپلاي به ليلي مجنون كه دلم هست از اين سابجكت خون
باشد فردا تلفن خواهم كرد هرچه گفتي كه بكن خواهم كرد
زودتر پيش تو خواهم آمد هي مرتب به تو سر خواهم زد
راست گفتي تو عزيزم ليلي ديگر از من نرسد ايميلي
نامه اي پست نمودم بهرت به اميدي كه سر آيد قهرت
santabanta (چهارشنبه 13 شهریور 87)
تشکرشده 53 در 32 پست
آتنا سلام ممنون دخترخوب از جوابت خوب از پس عرفان 25براومدی تااون باشه دیگه پابرهنه پاتو کفش مانکنه
دختری دارم تا نداره تو خوشگلی تا نداره به کس کسونش نمیدم به شاه پری یونش نمیدم
حله یا بازم بگم با توام عرفان 25
laya (سه شنبه 03 اردیبهشت 87)
تشکرشده 53 در 32 پست
fnh63 باهات موافقم اما خب چیکار میشه کرد این رو به بعضی ها بگید
laya (چهارشنبه 21 فروردین 87)
تشکرشده 5 در 3 پست
تبريك به تازه وارد ها .
بودن يا نبودن مسئله هميشه همين بوده و همين هست.
تشکرشده 21 در 12 پست
سلام
شب که میرم تو خونه بچه میگه پول میگم ندارم شیرین شیریناآه آه چایی شیریناآه آه املت داریم امشب سنگگ گرون تافتون ارزون نون خشک داریم امشب
tina_asheghetanha (یکشنبه 25 فروردین 87)
تشکرشده 0 در 0 پست
ازعشق تو لیلی خوردم به تریلی ازعشق تو مجنون خوردم به بیابون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)