به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 شهریور 89 [ 23:30]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    1,962
    سطح
    26
    Points: 1,962, Level: 26
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آینده ام در حال تباهی است ! کاش فرصت انتخاب داشتم !!

    بله ما هر دو تصمیم گرفتیم تا زمانیکه تکلیف زندگیمون مشخص نشده اینکار رو انجام ندیم البته من نیازهای جنسی ایشون رو تا اونجا که می تونستم برطرف کردم تا ایشون هم همچین لطفی و در حقم بکنند ! چون هیچ لذتی واسه من وجود نداشته ... اما حالا که فکرش و می کنم میبینم ارزش این سختی داشت چون من رو مسائل خیلی حساسم !

  2. کاربر روبرو از پست مفید پردیس تشکرکرده است .

    پردیس (شنبه 13 شهریور 89)

  3. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: آینده ام در حال تباهی است ! کاش فرصت انتخاب داشتم !!

    ممنون از جوابي كه به سوالم دادي...پرديس جان فعلا در اين مورد نميتونم حرفي بزنم چون نميخوام خدايي نكرده راه غلط پيش پات بذارم...اجازه بده مدير و دوستان ديگه از جمله آني و نقاب هم بيان و نظر بدن...

    من نظر م رو در پست هاي قبلي بهت گفتم و در اخر هم يه حرف در گوشي راجع به طلاق بهت ميگم البته وقتي تصميم قطعي براي طلاق گرفتي...
    اميدوارم با راهنمايي دوستان بتوني از طلاق منصرف بشي و به زندگي مشتركت برگردي

  4. 2 کاربر از پست مفید parnian1 تشکرکرده اند .

    parnian1 (شنبه 13 شهریور 89)

  5. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 دی 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1389-4-19
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    4,259
    سطح
    41
    Points: 4,259, Level: 41
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 302 در 134 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: آینده ام در حال تباهی است ! کاش فرصت انتخاب داشتم !!

    سلام
    من متاثر شدم
    ایشون موقع عقد از خودشون اختیاری نداشتن متاسفانه
    ایشون حتی نتونستن طبیعی ترین ملاکهاشون رو هم لحاظ کنن تو ازدواج
    ازدواج ایشون اجباری بوده!
    متاسفانه کم بودن افرادی که خوودشونو جای این خانوم گذاشتن! شاید اصلا از قیافه این مرد خوشش نمیاد؟ شاید از اخلاقش متنفره؟.........شاید اصلا خوشاید نیست واسش
    شما خودتون هم مشخص نکردین که آیا تلاشی کردین واسه ساختن زندگیتون (از ته دل)؟
    من با حرفهای خانوم مهسا نسبتا زیاد موافقم
    شما بنظرم تو هر دو تا راهی که پیشتونه سختی هایی رو پیش رو خوهید داشت
    منم منتظر جوابهای بزرگان میشینم( نقاب فرشته آنی و .....)
    ولی آقای مدیر وقتی کسی اصل از یکی بدش میاد چه جوری میتونه به فکر ساختن زندگیش با اون باشه؟باید واسه هر کاری یه انگیزه ای باشه دیگه(ایشون یا ندارن یا نخواستن داشته باشن
    یعنی باید ایشون به این باور برسن که شوهرشو دوست داره و اون یه مردیه که میتونه بهش تکیه کنه و ........
    وقتی که از ته قلب قبول نداره این حرفو(هر چقدر نصیحت کنیم شاید کوتاه مدت اثر کنه) و نتیجه ای میشه که پای آدمهای دیگه تو زندگی خانوم باز میشه و .......
    همون طور که گفتن حرمت ها از بین رفته و .....
    و اگه اینجوری ادامه بدن میشن دو تا آدم غریبه زیر یه سقف.....و بچه و ........
    ایشون سر دوراهین که یا به بهشت میره یا به جهنم( منظورم این نیست که اگه ازدواج کنه جهنمیه)
    هر تصمیمی هم می تونه بهشتی باشه یا بر عکس ..........

    من فکر می کنم ایشون اینقدر نا امید شدن از بهبود روابط با همسرشون که دیگه حوصله ای ندارن واسه دوباره گفتن این مشکلات
    یعنی دیگه حتی دوست ندارن بحث کنن راجب مشکلاتشون با همسر

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 مهر 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1387-5-05
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    3,917
    سطح
    39
    Points: 3,917, Level: 39
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 123 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آینده ام در حال تباهی است ! کاش فرصت انتخاب داشتم !!

    پردیس عزیز اگه انتظار داری کسی خودشو جای شما بزاره اشتباه میکنی...چون اگه هر کدوم از ماها جای شما بودیم شاید شرایط رو چور دیگه ای میدیدم وبه طبع عکس العمل های متفاوتی هم از خودمون نشون میدادیم وشاید هم مشابه شما عمل میکردیم و توی یه وضعیت مشابه شما قرار میگرفتیم ....هرچند درکت میکنیم و به خاطرموقعیتی که خواسته یا ناخواسته ...عمدی یا غیرعمدی توش قرارگرفتی و زجری که داری میکشی ماهم متاثریم و بات همدردی میکنیم اما بدون دوستانی که میان و توی تاپیکها مشارکت میکنند قرار نیست طرف کسی رو بگیرن برعکس قراره بی طرفانه واز دید شخص سوم به مسائل نگاه کنن....چون اگه غیرازاین باشه شما وافرادی که به این تاپیک سرمیزنن بازخورد مناسب و درستی دریافت نمیکنین
    اصلا خوبی سایت همدردی همینه ...ادمها هرکدوم نظر ودیگاه و شخصیت خودشونو دارن اما درعین حال واسه همدیگی ناشناسن و این باعث میشه کسی با غرض ونیت خاصی مسائل رو تجزیه تحلیل نکنه
    گفتی ادم رکی هستی ...اما ایا با خودتم رک هستی؟؟؟!!! میخوام ازت یه سوالی بکنم....
    پردیس جان هدفت از ایجاد این تاپیک چی بود؟
    ایا میخواستی فقط درددل کنی؟؟؟خب پس باید از همون اول میگفتی من قصدم درددله و نمیخوام کسی نظر بده
    ایا میخواستی باطرح مشکلاتت از دوستان جویای نظر بشی و به عنوان تلاشهای اخر دنبال راه حل بگردی؟؟؟خب پس یه کم اروم باش....به نظرات اهمیت بده ...این قدر جبهه گیری لازم نیست...حداقل بهشون فکرکن
    ویا نه.....با این هدف توی این سایت ثبت نام کردی نه به خاطر این چیزا... بلکه میخواستی بقیه دوستان تصمیمی رو که گرفتی تایید کنن...ایا اینو میخواستی؟؟؟خب پس اگه اینجوریه باید بگم داری خودتو خسته میکنی چون به هرحال کسانی با تو موافقن وکسان دیگری هم مخالف واین جوری به نتیجه ای نمیرسی چون این زندگی شماست واخرسرهم این شمایی که باید تصمیم بگیری
    درهرصورت ارزو میکنم هر تصمیمی که گرفتی به خوشبختیت منجر بشه

  7. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: آینده ام در حال تباهی است ! کاش فرصت انتخاب داشتم !!

    سلام پردیس جان...

    همونطور که آقای مدیر گفتن شما در ذهنت یه افسانه عشقی‌ ساختی و می‌خوای به واقعیت بپیونده. چرا دروغ بگیم. تقریبا تمام دخترا در سن نوجوانی و حتا جوانی در ذهن خودشون افسانه عشقی‌ میسازن و در عالم واقعیت دنبالش میگردن. اگرم کسی‌ پیدا بشه که با این افسانه همخوانی داشته باشه با کله می‌رن سمتش و نتیجه می‌شه ازدواج ناموفق...دقت کردی که؟گفتم افسانه! یعنی‌ داستانی که حقیقت نداره!

    رفتارهای شما هم تا حد زیادی نشون میده از افسانه عشقی‌ تون دور افتادی و فکر میکنی‌ باید این زندگی‌ رو تموم کنی‌.پیش خودت فکر میکنی‌ هنوز به اصطلاح جوونی‌ نکردی خودتو با همسنو سالهات مقایسه میکنی‌ که درگیره دوستیه با پسران و فکر میکنی‌ مرد رویاهاتو با این ازدوج از دست دادی...

    میدونی‌ چیه؟ اول از همه باید باور کنی‌ این افسانه عشقی‌ حقیقت نداره...هر‌ زندگی‌ موفقی‌ با تلاش ۲ طرف به دست میاد. اگه ناراحت نمیشی‌ میگم اتفاقا شوهرت یه سری نکات مثبت داره که ازش غافلی...مگه بده آدم با همسرش راحت باشه و بتونه حرفاشو بهش بگه؟تازه بهتم گفت بریم یواشکی طلاق بگیریم!!!این یعنی‌ اینکه داره به ساز تو میرقصه!!! میدونی‌ چند تا زن تو راهروهای دادگاه سرگردونن چون شوهرشون آزارشون میده و طلاق شون نمیده؟البته من با همین دو سه کلمه ای که راجع به شوهرت نوشتی اینارو گفتم شاید حتی خوبیهای دیگه ای هم داشته باشه

    اول از همه باید اینو درک کنی‌ که شوهرتو چیزی کمتر از مردای اطرافت نداره...خودت گفتی‌ یکی‌ ۲ ساله اول همش بنای ناسازگاری گذاشتی...خوب شوهرتم آدمه باید حق بدی رفتار یه مرد کامل رو در مقابلت نداشته باشه!

    سن تو کمه و الان احساس گول خوردگی بهت دست داده. فکر میکنی‌ آیندت خیلی‌ روشنه و با این مرد تاریک می‌شه چون دستو بالتو بسته. درحالیکه اگه فرصت بدی نکات مثبت زیادی پیدا میکنی‌...

    پسرای دیگه چیزی بیشتر یا بهتر از شوهر تو ندران. تو باید اینو درک کنی‌ که احساس خوشبختی‌ در قدر دونسن داشته هاست نه حسرت نداشته هارو خوردن!

    بهت پیشنهاد می‌کنم یه مدت از همسرت فاصله بگیری و فقط و فقط رو خودت کار کنی‌. مطالعه در مورد خصوصیات جنس مخالف داشته باشی‌. سرنوشت کسانی‌ که با رویای عشقی‌ رفتن جلو ولی‌ بلد نبودن زندگی‌ کنن بخونی‌ و بدونی خوشبختی‌ اتفاقی‌ نیست.

    هیچکدوم ما جای تو نیستیم و شاید حق با تو باشه اما بدون خراب کردن هرچیز راحتر از ساختنشه. برا خراب کردن همیشه وقت هست اما برا ساختن شاید دیر باشه.

    بعد از یه مدت که از همسرت دور شدی و با خودت فکراتو کردی(فکر برای فرار از افسانه عشقی و تلاش برای واقع بینی) سعی‌ کن بین خودتو همسرت محبت ایجاد کنی‌.بهش الکی‌ زنگ بزنو حالشو بپرس. قراره ۲ نفره بزار و راجع به کتابی‌ که خوندی باهاش حرف بزن. براش گل بگیر و ازش بخواه اونم اینکارو انجام بده. با محبت باهاش برخورد کن و تو کارت نظرشو بپرس. خلاصه عشق سازی کن. میبینی‌ بعد یه مدت هم رفتار اون عوض می‌شه هم تو کم‌کم ازش خوشت میاد...چرا راه به این سادگی‌ و قشنگی‌ رو امتحان نمیکنی‌ و همش به طلاق‌ فکر میکنی‌؟

    خوشبختی‌ حق توئه پس براش تلاش کن!


  8. 2 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (پنجشنبه 01 مهر 89)

  9. #26
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: آینده ام در حال تباهی است ! کاش فرصت انتخاب داشتم !!

    احساس خوشبختی‌ در قدر دونسن داشته هاست نه حسرت نداشته ها رو خوردن.

    سرافراز

  10. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 مهر 89 [ 19:29]
    تاریخ عضویت
    1389-6-28
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,817
    سطح
    25
    Points: 1,817, Level: 25
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آینده ام در حال تباهی است ! کاش فرصت انتخاب داشتم !!

    سلام پرديس من با حرفاي گرين موافقم
    چون تو حتي حاضر نيستي اون و به عنوان شوهرت فبول كني و به كسي بگي شوهر داري
    پس اول سعي كن ببيني به چه دليلي دوستش نداري و به عنوان شوهر قبولش نداري
    آيا مشكلي داره
    آيا اون هم سرد بود اولش يا حرفهاي شما اون را سرد كرد

  11. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 شهریور 89 [ 19:32]
    تاریخ عضویت
    1389-6-31
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    1,768
    سطح
    24
    Points: 1,768, Level: 24
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آینده ام در حال تباهی است ! کاش فرصت انتخاب داشتم !!

    اصلن نترس. مثل تو هزاران نفر هستن. درستو بخون و برو دانشگاه توی یه شهر دیگه و بعد جدا شو. هیچ اتفاقی هم نمی فته. میری میبینی داتشگاه پره از همین جور آدما...


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از دست دادن فرصت شغلی به خاطر کمال گرایی
    توسط mastore در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 آبان 95, 00:08
  2. هول شدن و عدم برقراری ارتباط مناسب در اجتماع و نگرانی از دست دادن فرصت ها
    توسط گلاب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 شهریور 94, 09:43
  3. فقط یک هفته فرصت دارم تا تصمیم درست بگیرم.
    توسط گل آرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 10:48
  4. بيشتر صبر كنم؟ يا دارم فرصت هام از دست مي دم ؟
    توسط گل گلدون در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 بهمن 90, 17:35
  5. ایا فرصت را ازد ست داده ام ؟
    توسط جوانه غم در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 87, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.