مرسی از راهنمایی همتون
دوستان من یه جلسه مشاوره رفتم میگه برگرد خونه!!!! میگه تقصیر توست تو همسر داری بلد نیستی! حالا من کاملا گیج شدم واقعا نمیدونم چیکار کنم؟

راستی کسی یه مرکز مشاوره خوب تو کرج میشناسه؟ اگه میشناسین لطفا تو پیام بهم بگین.