مرسی از راهنمایی همتون
دوستان من یه جلسه مشاوره رفتم میگه برگرد خونه!!!! میگه تقصیر توست تو همسر داری بلد نیستی! حالا من کاملا گیج شدم واقعا نمیدونم چیکار کنم؟
راستی کسی یه مرکز مشاوره خوب تو کرج میشناسه؟ اگه میشناسین لطفا تو پیام بهم بگین.
تشکرشده 4 در 3 پست
مرسی از راهنمایی همتون
دوستان من یه جلسه مشاوره رفتم میگه برگرد خونه!!!! میگه تقصیر توست تو همسر داری بلد نیستی! حالا من کاملا گیج شدم واقعا نمیدونم چیکار کنم؟
راستی کسی یه مرکز مشاوره خوب تو کرج میشناسه؟ اگه میشناسین لطفا تو پیام بهم بگین.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)