سلام؛
ضمن تشکر دوباره از دوستان عزیز و گل همدردی؛
به نظرم بی دل راست میگه؛ (چی رو راست میگه این که دل نداره!)
هر چی بیشتر به این تاپیک پرو بال بدید؛من بیشتر لوس میشمیهو فکر میکنم نخیر بابا من هم یه چیزی هستم و خبر ندارم
از لطف همه شما ممنونم؛امیدوارم لایق این محبتها باشم؛
هزار مرتبه هم خدا رو شکر کنید که چقدر شما رو دوست داره که به نیت های پاک شما جواب داد,
و شکر به درگاهش که توانایی ایستادنی دوباره را به من عطا کرد،
مخلص همه شما بوده ؛ هستم و خواهم ماند
این هم پست آخر این تاپیک؛ و امید به اینکه بعدا" باز با یه خبر جدید بیام که البته باید برای شما هم خبر خوش باشه که در غیر اینصورت , تاپیک ژیگول ویگول نمیزنم.
پاینده باشید







)
یهو فکر میکنم نخیر بابا من هم یه چیزی هستم و خبر ندارم

پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)