به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 فروردین 90 [ 14:21]
    تاریخ عضویت
    1388-2-09
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,245
    سطح
    35
    Points: 3,245, Level: 35
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط IVI195

    حالا به نظره من شما اگه می بینین که همکارتون همچین طرز تفکری داره به نظر من باید یه بار به شدت باش بر خورد کنی!!!
    منم گاهي اينطوري فكر ميكنم ولي ميدونم اون جريان رو براي همه تعريف ميكنه و اونوقت همه منو محكوم ميكنن و ميگن رفتارت اصلا درست نيست و ... و اون وجهي خوبي كه توي اداره دارم از بين ميره
    در اينصورت بايد به چند نفر جواب پس بدم وقتي به اين مسائل فكر ميكنم پشيمون ميشم !!

    من راستش از پس اين كار زياد بر نميام مخصوصا توي محيط اداره !! جايي كه يه تعدادي مدت ساعت زيادي باهم هستند !!

    يه مشكل ديگه كه من دارم تنهاييه !!! من تك دختر خانواده هستم و خيلي احساس تنهايي ميكنم بخاطر همين رفع نياز تنهايي شايد با بعضي از دوستانم كه حتي رفتار نادرستي با من تا الان داشتن به رابطه باهاشون ادامه دادم !!

    با يكي از دوستام صحبت ميكردم ميگفت من اگه جاي تو بودم ارتباط دوستي با همچين آدمايي قطع ميكردن آدمهايي كه ارزش دوستي ندارن تو تا الان نمي دونستي يا خوش بين بودي ولي حالا كه فهميدي ميتوني اينارو كنار بذاري و دوستاي جديد جايگزين كني !!

    منم گفتم مردم اينقد بد شدن كه هر جور بخوان با آدم رفتار ميكنن من اگه قرار باشه هر كسي رو به هر دليلي (رفتارهاي زشت) بذارم كنار روزي ميرسه كه تنهاي تنهاي ميشم بدون هيچ دوستي !!! پس فكر ميكنم خودم بايد روشم را عوض كنم و حد و حدود بذارم براي روابطم و همينطور براي خودم ارزش قائل باشم

    ولي راهشو بلد نيستم !!!!

  2. 2 کاربر از پست مفید negar20 تشکرکرده اند .

    negar20 (دوشنبه 15 شهریور 89)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 خرداد 02 [ 09:29]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    9,593
    سطح
    65
    Points: 9,593, Level: 65
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 71 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    بنظرتون ميشه درستش كرد ؟؟؟
    البته که میشه دوست من هیچ وقت برای اصلاح دیر نیست وبدون که غیر ممکن برای تو وجود نداره.

    يا اين مربوط به ميشه به افراد جديد كه از من شناختي ندارن ؟؟؟!!!
    مربوط به همه و همه جا میشه، هیچ محدودیتی برای تو وجود نداره، این خودت هستی که برای خودت حصار ایجاد میکنی.

    اول خود آگاهی و سپس تلاش برای رفع عیوب، باید خدا رو شکر کنی که فهمیدی مشکل از کجاست.
    سعی توانایی هایت رو افزایش بدی و برای خودت اهداف تعیین کن، زمانبندی کن، به خودت روحیه بده و جلو برو و بدان خدا و دوستانت با تو هستن.

    همه اینهایی که گفتم خودش کلی توضیح میخواد که باید خودت دنبالش بری و اصلا دست، دست نکنی و با توکل به خدا از الان شروع کن.

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 شهریور 89 [ 21:04]
    تاریخ عضویت
    1389-6-15
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,881
    سطح
    25
    Points: 1,881, Level: 25
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    سلام شايد من كمي كوچك و كم تجربه باشم اما اين مسئله برام زياد پيش اومده.گاهي ادما نميفهمن كه سكوت يعني احترام و اينكه حيا نمي كنن و بد ترم مي كنن اين جور ادمارو بايد سرشون ي داد بلند كشيد كه فكر نكنن لالي(ببخشيدا)من خودم يه معلم داشتم كه خيلي اذيتم ميكرد الكي بم گير ميداد 2سال تحمل كردم اخر يه بار سرش داد كشيدم و حرف دلم رو محكم بي ترسو با اطمينان گفتم و بعد باهاش قهر كردم يعني سر كلاس نگاش نمي كردم محل نمي دادم بعد 2 روز رفتم و گفتم من حرف حق رو زدم اما كار زشتي كردم كه داد زدم ببخشيد اونم بهم گفت اتفاقا خيلي خوشم اومد و ازم تشكر كرد ديگه ن اون نه هيچ كس ديگه بم گير ندادن از اون به بعد.حالا ديگه شما خودتون مي تونين تصميم بگيرين كه اين روش درسته يا نه.اونا بشون بر مي خوره و قهر ميكنن چون مي خوان دست پيش بگيرن پس نيفتن شما اين بار پيش دستي كنيد

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 96 [ 10:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-14
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    8,441
    سطح
    61
    Points: 8,441, Level: 61
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,178

    تشکرشده 1,175 در 313 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط negar20
    نقل قول نوشته اصلی توسط IVI195

    حالا به نظره من شما اگه می بینین که همکارتون همچین طرز تفکری داره به نظر من باید یه بار به شدت باش بر خورد کنی!!!
    منم گاهي اينطوري فكر ميكنم ولي ميدونم اون جريان رو براي همه تعريف ميكنه و اونوقت همه منو محكوم ميكنن و ميگن رفتارت اصلا درست نيست و ... و اون وجهي خوبي كه توي اداره دارم از بين ميره
    در اينصورت بايد به چند نفر جواب پس بدم وقتي به اين مسائل فكر ميكنم پشيمون ميشم !!

    من راستش از پس اين كار زياد بر نميام مخصوصا توي محيط اداره !! جايي كه يه تعدادي مدت ساعت زيادي باهم هستند !!

    يه مشكل ديگه كه من دارم تنهاييه !!! من تك دختر خانواده هستم و خيلي احساس تنهايي ميكنم بخاطر همين رفع نياز تنهايي شايد با بعضي از دوستانم كه حتي رفتار نادرستي با من تا الان داشتن به رابطه باهاشون ادامه دادم !!

    با يكي از دوستام صحبت ميكردم ميگفت من اگه جاي تو بودم ارتباط دوستي با همچين آدمايي قطع ميكردن آدمهايي كه ارزش دوستي ندارن تو تا الان نمي دونستي يا خوش بين بودي ولي حالا كه فهميدي ميتوني اينارو كنار بذاري و دوستاي جديد جايگزين كني !!

    منم گفتم مردم اينقد بد شدن كه هر جور بخوان با آدم رفتار ميكنن من اگه قرار باشه هر كسي رو به هر دليلي (رفتارهاي زشت) بذارم كنار روزي ميرسه كه تنهاي تنهاي ميشم بدون هيچ دوستي !!! پس فكر ميكنم خودم بايد روشم را عوض كنم و حد و حدود بذارم براي روابطم و همينطور براي خودم ارزش قائل باشم

    ولي راهشو بلد نيستم !!!!

    - ببین عزیزم، مردم برا کی ارزش قائلند؟ برای کسی که برای خودش ارزش قائل باشه!!
    وقتی من خودم رو دوست نداشته باشم، نباید انتظار داشته باشم کسی من رو دوست داشته باشه، وقتی من برای خودم ارزش قائل نباشم، هیچ کی برای من ارزش قائل نیست!!!

    وقتی شما اجازه می دی بقیه هر جور می خوان باهات رفتار کنن، مسلمه که یعنی برا خودت ارزش قائل نیستی، همه چه فکری می کنن!

    - ببین من اگه یکی بهم حمله کنه چی کار می کنم؟ خب مشخصه دفع می کنم!! هر کی هم بشنوه به من نمی گه چرا دفاع کردی، می گه حقت بوده که دفاع کردی!
    حالا چرا شما فکر می کنین اگه از حقتون دفاع کنین بقیه میان می گن چرا دفاع کردی، یا توی اداره وجه ی خوبی نداره!!!!


    - چرا می گین تنهایین، مادر، پدر بهترین دوستامون هستن، ببین خواهر من 29 سالشه، اما تا بابام از سر کار می یاد تا دو ساعت می شینه براش حرف میزنه می گه امروز چی کار کردم کی چی گفت، هر جا بابام بره اینم همین طور دنبالشه و داره حرف می زنه، جالبه که بعضی مواقع هم بابام دعواش می کنه می گه چرا این کار رو کردی اما بازم ادب نمی شه و دوباره فردا شب شروع می شه، نمی دونم باورتون می شه یانه، اما این قدر که برای بابام حرف می زنه برای من حرف نمی زنه!!
    به نظر من اینکه آدم تنها باشه خیلی خیلی بیشتر ارزش داره تا این که به خوای به یه فردی که واقعاً عصاب خورده سر کنی!
    تحمل رفتار دیگران و اینکه اجازه بدی هر کس باهات هر جور رفتاری کنه برای فرار از تنهایی، یعنی اینکه خودت رو داری به بقیه تحمیل می کنی!




    - خودت رو دوست داشته باش، برای خودت ارزش قائل باش، با هر کسی دوست نشو!
    من مشخص می کنم که دیگران چه طور با من رفتار کنن، این رو ملکه ی ذهنت کن، هیچ وقت هیچ وقت اجازه نده که شخصیتت زیر سوال بره، حتی اگه مدیر اداره این کار رو کرد، خیلی رک و صریح محکومش کن، چرا که این قدر شخصیتت ارزشمنده که هیچ چیز ارزش برابری با اون رو نداره!!


  6. کاربر روبرو از پست مفید ایوب تشکرکرده است .

    ایوب (سه شنبه 16 شهریور 89)

  7. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط IVI195


    این رو ملکه ی ذهنت کن، هیچ وقت هیچ وقت اجازه نده که شخصیتت زیر سوال بره، حتی اگه مدیر اداره این کار رو کرد، خیلی رک و صریح محکومش کن، چرا که این قدر شخصیتت ارزشمنده که هیچ چیز ارزش برابری با اون رو نداره!!

    شما درست می گین، اما مشکل اینه که گاهی آدم در مقابل یه رفتار یا گفتار نابجا باید همون لحظه عکس العمل نشون بده و بعدا دیگه فایده نداره...
    درست مثل رانندگی که باید سریع تصمیم بگیری و عکس العمل نشون بدی. اگه لحظه تموم بشه دیگه فایده ای نداره و چه بسا تصادف جبران ناپذیری پیش بیاد.
    در مورد عکس العمل نسبت به رفتارها و گفتارهای ناشایست، اونهم وقتی تو جمع پیش میاد، اگه آدم تو همون جمع و تو لحظه واکنش نشون نده و اون رو تو نطفه خفه نکنه، شاید بتونه بعدا اون فرد خاطی رو تادیب کنه ولی اون جمع چنین ذهنیت پیدا می کنن که ما شایسته این رفتار بودیم و ممکنه اونها هم تکرار کنن.
    اونوقت مقابله با یه جمع به مراتب مشکل تر و یا شاید غیر ممکن باشه.

    حالا سوال من اینه که؛
    چطور میشه این مهارت رو بالا برد که سریع در مقابل رفتارها و گفتارهای نامناسب عکس العمل مناسب نشون داد؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید هستی تشکرکرده است .

    هستی (دوشنبه 15 شهریور 89)

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 96 [ 10:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-14
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    8,441
    سطح
    61
    Points: 8,441, Level: 61
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,178

    تشکرشده 1,175 در 313 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط blue sky
    حالا سوال من اینه که؛
    چطور میشه این مهارت رو بالا برد که سریع در مقابل رفتارها و گفتارهای نامناسب عکس العمل مناسب نشون داد؟
    به مرور زمان می تونیم این رو یاد بگیریم،
    - مثلاً هر سری رفتار خودمون رو بررسی کنیم ببینیم در چه موقعیت هایی چی کار انجام می دادیم بهتر بود.
    - یا رفتار دیگران رو بررسی کنیم، مثلاً یه فردی خیلی خوب واکنش نشون می ده و تقریباً موفق بوده، باید تحت نظرش داشته باشیم و رفتاراش رو بررسی کنیم، چه بسا که یه بار ما هم توی اون موقعیت قرار بگیریم و همون کار رو انجام بدیم.

    باید یاد بگیریم که در هر موقعیتی و با شخصیت های متفاوت چه طوری برخورد کنیم.

    به نظر من این خوبه که افراد اطرافت رو بشناسی، یعنی وقتی اونا با دیگران تعامل دارن، بهتره که ما رفتارش رو بررسی کنیم، اخلاقش دستمون بیاد، نقطه ضعفاش دستمون بیاد، که شاید اگه یه روزی ما باش کنتاکت داشتیم، بدونیم چه رفتاری بهتره باش انجام بدیم. شاید یه فردی همیشه منطقی بوده و یه روز خیلی عصبی بوده باشه و همون روز با ما درگیر بشه، بهتره که با خونسردی با اون رفتار کنیم، چون مطمئنیم وقتی حالش خوب شد متوجه اشتباهش می شه!

  10. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 فروردین 90 [ 14:21]
    تاریخ عضویت
    1388-2-09
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,245
    سطح
    35
    Points: 3,245, Level: 35
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط IVI195


    - خودت رو دوست داشته باش، برای خودت ارزش قائل باش، با هر کسی دوست نشو!
    من مشخص می کنم که دیگران چه طور با من رفتار کنن، این رو ملکه ی ذهنت کن، هیچ وقت هیچ وقت اجازه نده که شخصیتت زیر سوال بره، حتی اگه مدیر اداره این کار رو کرد، خیلی رک و صریح محکومش کن، چرا که این قدر شخصیتت ارزشمنده که هیچ چیز ارزش برابری با اون رو نداره!!

    IVI195 عزيزم ازت متشكرم توضيحات خوبي دادي !!
    راستش تمام اتفاقاتي كه ميفته من نميتونم براي پدرم يا مادرم تعريف كنم !! شايد مشكلات اداره و گاهي وقتا دوستان را بتونم بگم ولي اگه فراتر از اينا باشه برام مشكله راستش خيلي خيلي با خانوادم صميمي نيستم شايد اين يكم كارم را مشكل كرده !!

    مهارت اينكه واقعا به جا چه عكس العملي را نشون بدي يكم مشكله و براي يادگيريش يكم وقت ميخواد !!!!! نياز به كمك شما دارم و دلم ميخواد از تجربيات دوستان عزيزم استفاده كنم !

    الان من اگه بخوام عكس العملي نسبت به رفتار كسي كه ناراحتم كرده انجام بده يكم زمان ميبره بايد اول بشينم خوب فكر كنم كه چي بگم چي نگم و چكار كنم بهتره !! بعد از كلي فكر كردن اگه لازم بود با يكي دو نفرم مشورت ميكنم بعد تازه تصميم ميگيرم كه عكس العمل نشون بدم كه به قول دوست عزيز blue sky:


    "درست مثل رانندگی که باید سریع تصمیم بگیری و عکس العمل نشون بدی. اگه لحظه تموم بشه دیگه فایده ای نداره و چه بسا تصادف جبران ناپذیری پیش بیاد."


    فكر ميكنم تا من بخوام واكنش نشون بدم ديگه زياد فايده نداشته باشه !! يكي دوباري هم كه اين كارو انجام دادم بعد از واكنش نشون دادم تا چند روز به اين مساله فكر ميكنم كه واكنشم درست بوده يا نه ؟ و يا اينكه الان طرف چه فكري در مورد من ميكنه و ...
    خلاصه براي يه مساله از قبل تا بعدش كلي درگيري فكري پيدا ميكنم !! فكر ميكنم به خودم زياد سخت ميگيرم اينم بخاطر اينه كه تا حالا از اين جور برخوردا يا واكنشا انجام ندادم يكم هضمش برام سخته
    البته فكر ميكنم اولش بايد اين اتفاقات بيفته تا تجربه كسب كني و بدوني چكار كني !!!!

    دوستان عزيزم كتابي هست در اين رابطه براي مطالعه ؟!!!! من معمولا جذب كتابهايي ميشم كه نثر روان و ساده داشته باشن با اين جور كتابا خوب ميتونم ارتباط برقرار كنم!!




  11. کاربر روبرو از پست مفید negar20 تشکرکرده است .

    negar20 (چهارشنبه 17 شهریور 89)

  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 فروردین 90 [ 14:21]
    تاریخ عضویت
    1388-2-09
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,245
    سطح
    35
    Points: 3,245, Level: 35
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    كسي نيست كمك كنه

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 آبان 91 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1389-5-30
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    2,299
    سطح
    28
    Points: 2,299, Level: 28
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    204

    تشکرشده 205 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟


    به شخصه معتقدم و تجربه نموده ام هر وقت اعتماد به نفس فوق العاده ای داشته باشی، هر وقت به خودت ببالی(غرور و کبر نه!)، جرات ابراز خود را داشته باشی، نترسی، هیچ کس جرات نمیکند و به خود حق انجام کاری در جهت تحقیر و سرکوب شما را نمیدهد.

    زیاد روی اعتماد به نفست کار کن، نترس، خودت را ابراز کن، نشان بده که تو هم هستی، بگو ، فریاد بزن ، اعلام کن که منم هستم. مگر طرف مقابلت کیست؟ شخصی مثل خودت! اما در مسائلی به خودت اجازه اظهار نظر بده که حداقل اطلاعات کافی در موردش داشته باشی.

    شاید اولش سخت و سنگین برایت باشد، شاید در اول راه به خاطر بلد نبودن شیوه و راهش مورد تحقیر و تمسخر قرار بگیری، اما باید حتی از صحنه هایی این چنین نیز برای خودت امتیاز جمع کنی. اما وقتی بلد شدی، یاد گرفتی طرز برخورد صحیح را، اون وقت شخصی میشی که همه تحسینش میکنند و روش حساب باز میکنند.
    خودت را ثابت کن!

  14. کاربر روبرو از پست مفید morteza-m تشکرکرده است .

    morteza-m (چهارشنبه 17 شهریور 89)

  15. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 فروردین 90 [ 14:21]
    تاریخ عضویت
    1388-2-09
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,245
    سطح
    35
    Points: 3,245, Level: 35
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط morteza-m

    شاید اولش سخت و سنگین برایت باشد، شاید در اول راه به خاطر بلد نبودن شیوه و راهش مورد تحقیر و تمسخر قرار بگیری، اما باید حتی از صحنه هایی این چنین نیز برای خودت امتیاز جمع کنی. اما وقتی بلد شدی، یاد گرفتی طرز برخورد صحیح را، اون وقت شخصی میشی که همه تحسینش میکنند و روش حساب باز میکنند.
    خودت را ثابت کن!
    اگه بخوام قدم به قدم طرز برخورد صحيح را ياد بگيرم بايد اول چكار كنم ؟؟
    چطوري ميشه اعتماد بنفس بالا بره ؟؟

    كتابي سراغ داريد كه مرحله به مرحله افزايش عزت نفس را گفته باشه و نثرش هم ساده و روان باشه كه بتوونم از اون استفاده كنم ؟

    چند تا مشاوره رفتم كه مثلا به نام هم بودن و ميگفتن خيلي خوبن ولي هيچكدوم كمكي به من نكردن فقط قصه گوش دادن ساده ترين سوالهاي منو بي جواب گذاشتن!!!!! حتي ازشون خواستم كتاب معرفي كنيد هم اينكارو نكردن گفتن برو توي كتابفروشي بگرد پيدا كن !!!

    خلاصه قيد مشاوره رو زدم

    حالا بنظرتون چطوري ميشه اعتماد به نفسم بالا بره ؟؟ غير از خوندن كتاب و مشاوره راه ديگري سراغ داريد ؟؟

    مرسي اگه كمك كنيد




 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  2. * اين باغ روحانيست اين، يا بزم يزدانيست اين؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 آذر 90, 14:49
  3. همسرم ارزشي براي من قائل نيست
    توسط mah_tisa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 شهریور 88, 17:29
  4. »» مي داني عشق حقيقي چيست ؟
    توسط آرمان 26 در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 فروردین 88, 12:25
  5. نظر شما در مورد سر كار رفتن خانومها چيست ؟
    توسط mahsa-kh در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 16:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.