دیگه کی دعا کرده ؟؟دوست داره بگه تا نقل قول کنم بیارم که کیوان بدونه پیدا و پنهان دوستان همدردی چقدر هواشو دارند .... بدور از مزاح باید بگم اینجا، خیلی از دوستان بی بیان در حق هم دعا می کنند و ....
و صد البته که خدا کسی راکه بقدر توان و وسعش تلاش می کنه را بی پاسخ نمگذاره







دوست داره بگه تا نقل قول کنم بیارم که کیوان بدونه پیدا و پنهان دوستان همدردی چقدر هواشو دارند .... بدور از مزاح باید بگم اینجا، خیلی از دوستان بی بیان در حق هم دعا می کنند و ....
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)