" آب که سربالا بره قورباغه هم ابو عطا میخونه !"
این مثل رو وقتی بکار میبرند که شرایط زندگی ناهموار باشه و بروفق مراد نباشه و این وسط آدمهایی هم باشند که از این شرایط بد تو سوء استفاده کنند و طعنه و زخم زبون بهت بزنند .......
تشکرشده 23 در 13 پست
" آب که سربالا بره قورباغه هم ابو عطا میخونه !"
این مثل رو وقتی بکار میبرند که شرایط زندگی ناهموار باشه و بروفق مراد نباشه و این وسط آدمهایی هم باشند که از این شرایط بد تو سوء استفاده کنند و طعنه و زخم زبون بهت بزنند .......
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)