از همتون واقعا ممنونم
راستش من بابام را يه بر بردم پيش يه مشاور و اونم ميگفت كارتون اشتباه اما بابام ميگفت استخاره ،،، حرف baadishonam اينه كه ما با هم senkhiat نداريم آخه وقتى farhango اعتقادات و وضعتِ مالى نسبتأ هم taraze و فرقى با هم ندارين اين چه harfiye !!!!
مامانِ پسر شايد ۱۰ بر زنگ زد خونه مون اما مامانم جواب نداد باباش با يه سرى آدمِ سر شناس رفت دفتر بابام اما بازم گفت استخاره ، جالب اينجاست كه بابام و خانواده ام مومن نيستيم كه بگم خوب اين tipiand .. همه چيز زيرِ سر مامانمه اون با اينكه ميدونست ما هم ديگه رو ميخوايم اما همه چيزو به هم زد من اون موقع ها همش ازش مى پرسيدم كه اگه biand ok ميشه اونم ميگفت اره بابا وقتى ميبينه تو ميخواى و اونم پسر khubiye قبول ميكنه ، حالا خيلى ها ميگند بايد به بابت بگى قضيه چيه چون اون اصلا تو باغ نيست و فكر ميكنه فقط در حد خواستگارى بوده و من پسنديدم و حالا dagham...
نظرِ شما چيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانم فقط پول براش مهمِ اين كه يكى باشه كه به همه pooz بده حالا بعدش چى بشه مهم نيست ... اگه motadam باشه دست به زنم داشته باشه اما فقط پول داشته باشه شكالى نداره ounasho ميشه يه كاريش كرد .. قبل از اينكه biand خواستگارى بابام ميگفت خوب فكراتو بكن چون وقتى biand نه نميشه گفت (چون فكر ميكرد خواهرش دوستمِ و هم ديگه رو مى شناسيم و pasandidm) اونم ميگفت من پول واسم مهم نيست فقط خونه بدونم ميگيرند وسط همين ، اونا هم اينو قبول كرده بودند . اون موقع ها به مامانم ميگفتم اگه biand فكر ميكنى بابا قبول ميكنه ميگفت اره وقتى ببينه تو ميخواى و اونم پسر khubiye قبول ميكنه .. حالا اصلا انگار نه انگار كه من آدم هم همش زور ميگند ، يه مدت ميخواستم ول كنم و برم ، اما حالا harjor شدِ ميخوام razishon كنم به هر طريقى !!! يكى ميگفت برا بابت يه نام بنويس ...









علاقه مندی ها (Bookmarks)