از قدیم گفتند که مار از پونه بدش میاد دم در لونه اش سبز می شه
من هم واسه خاطرهمین این اسم رو انتخاب کردم.
تشکرشده 88 در 53 پست
از قدیم گفتند که مار از پونه بدش میاد دم در لونه اش سبز می شه
من هم واسه خاطرهمین این اسم رو انتخاب کردم.
تشکرشده 992 در 530 پست
من هم كه معلومه يك دانه ام. همين يك دانه بود كه از آسمون افتاد پائين. شوخي كردم.
نيمي از اسم معشوقم بود.
در همه تالارها به مين نام ثبت نام مي كنم و بي نهايت اين نام را مي پسندم.
اسم دانه با همه كوچيكي اش حس خوب بزرگي رو به من مي ده.
تشکرشده 2 در 2 پست
دلباز هم نام خانوادگی منه.
معنای اون هم که نیاز به توضیح نداره
تنها چیزی که میتونم راجع به نام کاربریم بدم اینه که هر جا ثبت نام کردم همه فکر میکردن این نام کاربری مربوط به یه دختر میشه
اینجا هم که خداروشکر همون اول انگ دخترنما خوردیم ( برای مزاح البته )
تشکرشده 992 در 530 پست
راستي جناب دلباز
خيلي وقته كه دلم مي خواد بگم كه كاش آواتارتو يه 90 درجه بچرخوني. يه كمي كجه.
شوخوي كردم بابا. به دل نگير
تشکرشده 60 در 36 پست
مریم 86 : مریم اسم نفسه منه عشقمن تمام بود و نبودم همه چیز و همه کسم فرشته کوچولوی زندگیم.دختر فسقلی و شیطونم مریم.
86 هم سال تولد نازگلمه.

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
برایم توی زندگی خیلی اهمیت داشته و داره... یاد شعری از سهراب بودم " به اندازه ی پرهای صداقت آبی ..." به جای پر گذاشتم بال
بالهای صداقت (یکشنبه 07 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)