خیلی ممنونم از راهنماییهاتون ولی بگید چطوری خودمو کنترل کنم،من بخاطر اون همیشه حالم گرفته احساس میکنم افسرده شدم،و بخاطر اون از خیلی از موقعیت های خوب زندگیم گذشتم و میشه گفت مانع پیشرفت خودم شدم،اصلا دل و دماغ کاری رو ندارم،حوصله هیچی رو ندارم همیشه تا میبینمش و بعد از پیش هم دور میشیم میریزم بهم و روز از نو و روزی از نو هر وقت میبینمش یا صداشو میشنوم دلم میلرزه ،بگید چیکار کنم؟؟؟ چطوری تحمل کنم دوریشو؟ چطوری با این موضوعی که گفتید کنار بیام؟؟؟ با تشکر








علاقه مندی ها (Bookmarks)