خیلی ممنونم از راهنماییهاتون ولی بگید چطوری خودمو کنترل کنم،من بخاطر اون همیشه حالم گرفته احساس میکنم افسرده شدم،و بخاطر اون از خیلی از موقعیت های خوب زندگیم گذشتم و میشه گفت مانع پیشرفت خودم شدم،اصلا دل و دماغ کاری رو ندارم،حوصله هیچی رو ندارم همیشه تا میبینمش و بعد از پیش هم دور میشیم میریزم بهم و روز از نو و روزی از نو هر وقت میبینمش یا صداشو میشنوم دلم میلرزه ،بگید چیکار کنم؟؟؟ چطوری تحمل کنم دوریشو؟ چطوری با این موضوعی که گفتید کنار بیام؟؟؟ با تشکر