به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 31 از 92 نخستنخست ... 1121222324252627282930313233343536373839404151617181 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 301 تا 310 , از مجموع 913
  1. #301
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
    یه خبر داغ ِ داغ ِ داغ

    باران جونم هم توی رشته مشاوره و راهنمایی قبول شده

    حالا یه روانشناس حاذق دیگه هم به سایتمون اضافه میشه

    هورا...هورا...هورا


    سلام
    خودتون را دست كم نگيريد.
    به نظرم اگر هر كسي 6 ماه تا يكسال در اين تالار عميقا به مطالعه بپردازد و تحليل كنه، مخصوصا نكات مشاوره اي را دقت كند و بكار گيرد. تجربه هاي ارزشمندي در زمينه مشاوره به دست مي آورد.
    ما سعي كرديم اينجا عصاره مطالب را به صورت عملياتي عرضه كنيم. در دانشگاهها حتي در سطح كارشناسي ارشد شما اينقدر عملياتي و كاربري با مشاوره آشنا نمي شويد. بلكه بيشتر مطالب و مفاهيم نظري را مي آموزيدكه اين قسمتش مشكلي نيست كافي هست كه كتابهاي اختصاصي را بيشتر مطالعه كنيد.

    به baran.68 محترم هم تبريك عرض مي كنم. اميدوارم كمافي السابق بتوانيم در اين تالار از خدماتشون بهره ببريم.

  2. 8 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (چهارشنبه 03 شهریور 89)

  3. #302
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    ممنون از بالهای صداقت

    چه خبر خوبی .........پس باران گرامی هم به جمع بی پولان با ذوق اضافه شد

    تبریک من را هم پذیرا باش.....امیدوارم در این راه با تجربیات خودت دیگران رو به بهترین شکل راهنمایی کنی.

    گویا پست من و مدیر هم زمان شد

  4. 9 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (چهارشنبه 03 شهریور 89)

  5. #303
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی

    سلام
    خودتون را دست كم نگيريد.
    به نظرم اگر هر كسي 6 ماه تا يكسال در اين تالار عميقا به مطالعه بپردازد و تحليل كنه، مخصوصا نكات مشاوره اي را دقت كند و بكار گيرد. تجربه هاي ارزشمندي در زمينه مشاوره به دست مي آورد.
    ما سعي كرديم اينجا عصاره مطالب را به صورت عملياتي عرضه كنيم. در دانشگاه ها حتي در سطح كارشناسي ارشد شما اينقدر عملياتي و كاربري با مشاوره آشنا نمي شويد. بلكه بيشتر مطالب و مفاهيم نظري را مي آموزيدكه اين قسمتش مشكلي نيست كافي هست كه كتابهاي اختصاصي را بيشتر مطالعه كنيد.
    حقیقتاً که گل گفتید جناب مدیر

    همدردی خودش یه پا دانشگاهه ، و این حرفم اغراق نیست ، به شخصه در مورد خودم بر گفته های مدیر صحه می گذارم که همین مقدار که سطحی تالار را مطالعه کرده ام بهره زیاد گرفته ام ، هم در استفاده از مشاوره ها ، هم در یاد گیری عملیاتی فنون مشاوره .


    همدردی خانه ات آباد که خوش نقشی نمودی از خط یار ( اقتباس از سبک حافظ )



    [size=medium]باران جان تبریـــــــک[/size]
    .

  6. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 03 شهریور 89)

  7. #304
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    وای خدایا از دست تو بالهای صداقت که همیشه ............

    یه روانشناس حاذقی تو این تالار هست که بنده خدا این همه از کنترل احساسات و هیجانات گفت اما کو گوش شنوا......
    بالهای صداقت عزیزم کارت از روان شناس حاذق هم گذشته هااا



    بابا چرا نمی خوای یه خورده احساساتت رو کنترل کنی ، اینجور موقع هاست که دیگه کاری از دست روانشناس و مشاور برنمیاد .


    من اصلا نمی خواستم اینجا بگم ، نمی خواستم نوع نگاه ها تو همدردی عوض بشه .

    گذشته از این حرف ها من هنوز تصمیمی نگرفتم
    با اینکه این رشته از قبل جذابیت های خودش رو برای من داشته و داره اما باتوجه به اینکه یک بار بخاطر عدم علاقه به رشته ای که قبول شده بودم تحصیل رو ادامه ندادم حالا باید بیشتر فکر کنم و درست تصمیم بگیرم .
    درضمن بعد از تصمیم گیری نهایی اگر قرار به گفتن بود حتما یه جوری به دوستان تو تالار می گفتم .


    ممنون از مدیر محترم واقعا همونطور که گفتین این تالار کمک بسیاری بود برای آموختن نکات مشاوره ای . ممنونم

    از دیگر دوستان هم تشکر می کنم .


    مگه دستم بهت نرسه بـالــــهـای صـداقــــــت . ( تهدیدآمیز بخون)


  8. 4 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (چهارشنبه 03 شهریور 89)

  9. #305
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    سلام:

    هــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــورا

    باران جونم تبـــــــــــــــــــــــ ــریک


    دیگه بدش دست من که تنور احساساتم !!!

    الانه که مدیر بهم اخطار بده......

    ..ولی باران جونم تبریک......خیلی خوشحال شدم....


    ** تبصره: بابا مردم از بس منطقی فکر کردم.. یکمی احساسات هم خوبه دیگه..باشه مدیر جان....!!



    هــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــورا



  10. 6 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (چهارشنبه 03 شهریور 89)

  11. #306
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    سلام خانم باران تبربك عرض مي كنم خيلي خوشحال شدم توي رشته مشاوره قبول شدي تبربك من را هم پذيرا باش اميدوارم در رشته مشاوره هميشه پيشرفت كنيد

  12. 3 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (چهارشنبه 03 شهریور 89)

  13. #307
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    حالا باران گرامی کجاهاشو دیدید ....به این زودی جا زدید

    پس اون همه روحیه دادن مدیر و بچه ها کشک بود.....مدیر که به کل مدرک دکترای شما رو با استناد به اینکه اگر شش ماه اینجا(توی تالار) بگذرونی را میده...دیگه چی می خوای

    حالا اولین مراجعانت من و بالهای صداقت بگو چطوری جلوی این زبونمون رو بگیریم؟؟

  14. 4 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (پنجشنبه 04 شهریور 89)

  15. #308
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب


    حالا اولین مراجعانت من و بالهای صداقت بگو چطوری جلوی این زبونمون رو بگیریم؟؟


    خدایی کلی خندیدم نقاب عزیز

    چه عجب ما کلام شوخ طبعانه ازت دیدیم ، آره بابا آنقدر نرو تو جدیت یه وقتایی دیدن شوخ طبعی اعضاء فعال و مؤثر و مشاور ، روحیه میده . مثل همین تیکه از پستت .


  16. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 04 شهریور 89)

  17. #309
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط baran.68
    وای خدایا از دست تو بالهای صداقت که همیشه ............


    *****@@@*****
    می خواستی قرمه سبزی و کتلت واسم درست کنی
    چیزی که عوض داره گله نداره

    *****@@@*****



    بالهای صداقت عزیزم کارت از روان شناس حاذق هم گذشته هااا


    *****@@@*****
    آدم با کسی که میگه عزیزم اینجوری می کنه؟
    *****@@@*****




    بابا چرا نمی خوای یه خورده احساساتت رو کنترل کنی ، اینجور موقع هاست که دیگه کاری از دست روانشناس و مشاور برنمیاد .


    *****@@@*****
    اینکه اسمش کنترل احساس نیست که
    این میشه خوشحالی در کردن
    البته وقتی میزنی تو ذوق
    ذوق درد میاد جای خوشحالی رو میگیره

    *****@@@*****

    من اصلا نمی خواستم اینجا بگم ، نمی خواستم نوع نگاه ها تو همدردی عوض بشه .

    *****@@@*****
    خوب تو که نگفتی من گفتم
    حالا قهری عیبی نداره
    یه خرده کنترل خشم و عصبانیت از خودت در وکن تا این پستها حذف بشه

    *****@@@*****

    ممنون از مدیر محترم واقعا همونطور که گفتین این تالار کمک بسیاری بود برای آموختن نکات مشاوره ای . ممنونم

    از دیگر دوستان هم تشکر می کنم .



    *****@@@*****
    خوش به حالت دوستانت که ازشون تشکر کردی منو که سیاه و کبود کردی
    *****@@@*****

    مگه دستم بهت نرسه بـالــــهـای صـداقــــــت . ( تهدیدآمیز بخون)



    یکی به داد من برسه
    باران منو کشت
    آی مدیرهای تالار بیایید این پست ها را حذف کنید
    شتر دیدید ندیدی ها
    اونقدر با چکش کوبوند توی سر من که دو روز توی بیمارستان زیر سرم بستری هستم
    باران خانم لازم نیست دستت به من برسه
    از همین نت هم امواجت داره میرسه
    من دیشب هم دوباره زیر سرم بودم
    آی فرشته خانوم تشریف بیاورید تا این باران68 منو در بهشت زهرا ثبت نام نکرده پست ها رو حذف کن


    دوستان گل همدردی (البته دوستانی که با چکش نمی کوبند تو سر عزیزشون)

    من گفتم باران

    توی تالار این همه دوست با اسم باران داریم

    چشم بارانی
    پاييز باراني
    بارانک
    باران _62
    باران پاییزی
    باران htm
    باران پاييزي
    باران
    باران مهدی
    باران شب
    دختر باران
    ترنم باران
    .
    .
    .


    baran
    roohe baran
    baran87
    pesare-baran
    Baran_H
    baran_raha
    fereshte.baran
    baran bahari
    .
    .
    .

    اصلا من اسمی از baran.68 بردم؟

    این سوء تفاهم فکر کنم بشه خطای هاله ای ؟
    نمی دونم روانشناسان فکر کنم اسمش رو بهتر بدونن



    آی ایها الناس همه ی باران های تالار روانشناسی قبول شدند جز خانوم baran.68 یه موقع دچار اشتباه برداشت نشیدها


  18. 4 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (پنجشنبه 04 شهریور 89)

  19. #310
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    اِ اِ اِ اِ اِ اِ ببین چی داره میگه

    بابا گردن ما از مو هم باریک تره ما کی باشیم که بزنیم سیاه و کبود کنیم اصلا شکل این حرفا نیستیم

    حالا خودت جو گیری ، نزده افتادی بیمارستان به من چه

    یعنی انقدر تهدیده به چشم اومد که اینجور داد و فریاد کردی بابا انقدرام جدی نبود

    خطای هاله ای چیه بابا ، انکار واقعیت و فرار از واقعیت شماست که قضیه رو می پیچونی

    حالا لو دادی عزیزم فدای سرت دیگه چرا داستانو کلا می پیچونی

    حالا انقدر ذوق کردی
    پاشو بیا باغ واسه افطار یه قورمه سبزی بدم بخوری هم حالت خوب شه هم از دلت دربیاد گلم

    دستتم درد نکنه ، بسیار بسیار تشکر، بسیار بسیار ممنون
    حالا واقعا چی شده عزیزم نکنه سحری نخوردی که اینجور حالت بد شده ؟ ها ؟
    یا نکنه از ذوقه
    الان چطوری گلم ؟

    سارا و فرشته عزیزم و همینطور نقاب گرامی از شما ها هم ممنونم .
    فقط اسم مدیر رو آوردم یه وقت شما ها هم دلگیر نشین


    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب
    حالا باران گرامی کجاهاشو دیدید ....به این زودی جا زدید

    پس اون همه روحیه دادن مدیر و بچه ها کشک بود.....مدیر که به کل مدرک دکترای شما رو با استناد به اینکه اگر شش ماه اینجا(توی تالار) بگذرونی را میده...دیگه چی می خوای

    حالا اولین مراجعانت من و بالهای صداقت بگو چطوری جلوی این زبونمون رو بگیریم؟؟
    کی جازده ما پاش وایسادیم دربست داداش
    اما باید انتخاب کنم بین این و یک رشته دیگه که منتظر جوابش هستم . باید فکر کنم اما خوب دلم پیش همین روانشناسیه .


    مدیر و همه بچه های تالار به من لطف داشته و دارند و از همه ممنونم

    بالهای صداقت عزیزم که هیچ مشکلی نداره فقط درجه ذوق و هیجانش بالاست
    شما رو هم نمیدونم اگر خودتون اینطور تشخیص دادید باید بگم درمان یک روانشناس کار سخت تریه
    ماها که اول راهیم از پس این کارا برنمیایم
    اصولا در اینجور مواقع باید ارجاع داد به یک روانشناس بالینی حاذق
    شما می تونید همین کلینیک بغل به استاد سنگ تراشان مراجعه کنید

    گذشته از شوخی از شما هم ممنونم


  20. 2 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (پنجشنبه 04 شهریور 89)


 
صفحه 31 از 92 نخستنخست ... 1121222324252627282930313233343536373839404151617181 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.