سلام designعزیز
سوال شما درست همان جوابی است که به دنبالش می گردی
فایده خوب بودن در این اوضاع بد جامعه چیه؟
"خوب بودن" در همین به قول شما دنیای بد هنر است...
البته نباید دچار خطای شناختی شده... دنیا بد نیست..همان گونه که تنها خوب هم نیست
یک حقیقت داریم...یک واقعیت
واقعیت این است روابط نادرستی در جامعه وجود دارد یا در حال شگل گیری است
حقیقت این است که نباید وجود داشته باشد و سعی شود رو به تعالی رفت برای راحتی زندگی خویش
بهتر است واقعیت را ببینیم و درک کنیم ولو تنها حقیقت را بپذیریم و انجام دهیم.
و یادمان باشد دلیل فراوانی پدیده ای در جامعه سند و حکمی برای صحیح بودن یا پذیرش ان تلقی نمی شود
.......................................






-که اسمشم میشه دختربازی (باز کاش قصدازدواجی باشن )



علاقه مندی ها (Bookmarks)