
نوشته اصلی توسط
*nadia*'
اغلب آقایون ،که نگران خانم و احساسش هستن ،وقتی وابستگی اون خانم رو می بینن برای ضربه نخوردنش فوراً رابطه رو قطع می کنن نه این که ادامه بدن!دلیل اینکه ایشون ارتباط رو با شما قطع نمی کنه اینه که می خواد شما به آمادگی لازم برسی و با پای خودت وارد فاز احساسی بشی!!! چون خیلی ببخشید شما هنوز به ایشون "پا نمی دی" ، هنوز رام نشدی و داری مقاومت می کنی!
روش هوشمندانه ایه ! اگر کاری به کارتون نداره این بخشی از روشه برای کشوندن شما و درست هم زده به هدف. به خودت و اعمالت یه نگاه بکن . می خوای بری سمتش به هر بهانه ای (دوستی معمولی ، رابطه کاری و...) و اصلاً نمی خوای رابطه رو قطع کنی.
علاقه مندی ها (Bookmarks)