با سلام
در مورد مسائل و مشکلاتی که توضیح دادید، می شود گفت این قبیل مسائل کم و بیش به طرق مختلف در زندگی هر فردی خودش را نشون می دهد.
اما اینکه شما در حوزه های مختلف (شغلی، خانوادگی، ارتباطی) به نوعی ناراضی هستید و همچنین مقایسه هایی که به آن دست می زنید و ... اینها همه نشان می دهد که شما به احتمال زیاد به خاطر شخصیت کمال طلبی و ایده آل خواهی به آنها گرفتار آمدید. و باید در راستای افزایش اعتماد به نفس خود تلاش کنید.
در واقع قبل از اینکه بخواهید ازدواج کنید یا ... .اول باید خودآگاهی خودتون را افزایش دهید و همچنین مهارتهایی را جهت زندگی فرابگیرید.
پیشنهاد من اینست که حضورا به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید و کمک بگیرید که در سبک زندگی خود تغییراتی را ایجاد کنید.
برای اطلاع بیشتر هم می توانید مقاله زیر را مطالعه فرمایید:
آنها که از خودشان راضی نیستند، بخوانند







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)