با کسی که هنوزم بهش فکر میکنم قرار ازدواج بوود .و این جریان جدید هم خانواده هامون میدونن کاملا و در جریان هستن و دووستیمووونم زیر نظر اوونهاست..مشکل من الان این نیست که هدف دوستیمو ببینممم .مشکل من اینه که میخوام فراموش کنم و نمیتونم...
تشکرشده 2 در 2 پست
با کسی که هنوزم بهش فکر میکنم قرار ازدواج بوود .و این جریان جدید هم خانواده هامون میدونن کاملا و در جریان هستن و دووستیمووونم زیر نظر اوونهاست..مشکل من الان این نیست که هدف دوستیمو ببینممم .مشکل من اینه که میخوام فراموش کنم و نمیتونم...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)