به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 64
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 آذر 89 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1389-1-18
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    2,550
    سطح
    30
    Points: 2,550, Level: 30
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید

    اگه هدف هردوتون ازدواج باشه میتونه این رابطه با اطلاع و زیر نظر خانواده ها تا زمان شناخت مقبول طول بکشه. اما مساله اینه که شاید هدف اون خانم از این رابطه اصلا ازدواج نیس شایدم هست! نمیدونم...می ترسم رابطه تون پیش بره الکی وابسته تر بشین. سعی کنید یه جوری که فکر نکنه هول هستین(!) ازش بخواین هدفش رو شفاف بگه. اگه شک داشته باشه تو ازدواج قابل حله اما اگه نه فقط وضع سختر میشه...سعی کنین دلیل شک داشتنش در انتخاب خودتون رو ازش بپرسید.
    من خودم 3 ساله درگیر رابطه ای هستم که ...چون من و اون اقا در هر مرحله مثل شما فکر کردیم و گفتیم حالا بذار یه کم بگذره ،درست میشه! در نتیجه به حرفای من زیاد اعتماد نیس!

  2. کاربر روبرو از پست مفید yas66 تشکرکرده است .

    yas66 (پنجشنبه 21 مرداد 89)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 اردیبهشت 90 [ 21:30]
    تاریخ عضویت
    1387-12-04
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    3,079
    سطح
    34
    Points: 3,079, Level: 34
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید


    راستی شما که الان دانشجویی ؟
    سربازی رفتی؟
    کار داری؟
    خب اگر همش جواب نه است به نظرم بیخیالش شو چون مثل من سرت میاد و کاری میکنی که دختر بدبخت از همه زندگیش بگذره و فقط به تو فکر کنه و هر روز عذاب بکشه چون شما بیکاری تازه اگر سربازی نرفتی که حتما بیخیالش شو چون 2 سال دیگه خیلی فاصله میوفته و یه دختر براش خیلی سخته منتظر کسی باشه که آیندش مشخص نیست پس بیخیال باید بشی
    حالا هر جور صلاح میدونی عمل کن ولی اگر وابسطش بشی دیگه وقتی بری سربازی همش زجر میکشی تو فراموشش نمیکنی و اون آره فراموشت میکنه مگر اینکه بهت تعهد داشته باشه که کم پیش میاد

  4. 2 کاربر از پست مفید rezaSat_2008 تشکرکرده اند .

    rezaSat_2008 (دوشنبه 29 شهریور 89)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 اردیبهشت 90 [ 21:30]
    تاریخ عضویت
    1387-12-04
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    3,079
    سطح
    34
    Points: 3,079, Level: 34
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید


    یه راهنمایی کوچیلو بهت کنم برو تا میتونی از خانواده دختره تحقیق کن و آدرس خونشون و آدرس محل کار پدرش و کلا همه چیز را متوجه بشو اگر بتونی از گذشته این خانم سر در بیاری که دیگه خیلی خوب میشه چون بالاخره هدف شما ازدواج است پس باید اول شما اقدام کنی اگر اینا را بدونی بالاخره دست باز میشه و طرز رفتار باهاش را متوجه میشی
    نظر من اینه که روی گذشتش خیلی تاکید میکنم چون کمتر دختری پیدا میشه که در گذشتش چیزی نباشه (دوست عزیز منظور بد نگیریا منظور اینه که دخترها رازهایی دارند که فقط به کسی که اعتماد داشته باشند میگند من اینو میدونم حتی به مادرشون هم این رازها را نمیگند و بعضی هاشون هم که این رازها را با خودشون به گور میبرند و هیچکس متوجه نمیشه زیاد حرف زدن بازم سرت را درد آوردم
    ما پسرها با یه نگاه همیشه عاشق میشم و دخترها هیچ وقت با نگاه و ظاهر پسر عاشق نمیشند فقط از زبون و طرز رفتار و شخصیه پسر است که عاشق میشند و دیگه اگر دختری عاشق بشه محاله پسره را ول کنه( این چیزهایی که میشنوی دختره پسره را ول کرد بدون دختره عاشق نبوده وقتی دختری عاشق میشه جونشم برای پسره میده )

    البته این طبیعت عشق است من یکی از دوستام عاشق دختری شد به خاطر مخالفت خانواده هر جفتشون خودکشی کردند ( آخه عشق عقل را از انسان میگیره و فقط همه چیز مجنون است)
    موفق باشی دوست عزیز

  6. 2 کاربر از پست مفید rezaSat_2008 تشکرکرده اند .

    rezaSat_2008 (دوشنبه 29 شهریور 89)

  7. #14
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج

    این دختر اگر تمایلی به رابطه نداره کاملاً عاقلانه عمل می کنه .

    مگر شما شرایط ازدواج رو داری ؟ اگر داری راهش این گونه ارتباط داشتن نیست بلکه رسماً خواستگاری رفتن هست . اگر هم شرایط ازدواج را ندارید رابطه برقرار نکنید و در تنور احساسات ندمید .

    ادامه این رابطه به این شکل کلاً عاقلانه نیست و توصیه دارم به ترک رابطه .

    یعنی اگر شرایط ازدواج هست که با در جریان قرار دادن خانواده ها اقدام رسمی کنید . اگر هم شرایطش نیست ، از این وابستگی و رابطه دست بکشید که عوارض آسیب زایی براتون خواهد داشت .


    این لینک را هم مطالعه کن ، مفیده

    اگر شرایط ازدواج ندارید ، دمیدن در تنور احساسات ممنوع

  8. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 31 شهریور 89)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 آذر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1389-5-18
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    4,698
    سطح
    43
    Points: 4,698, Level: 43
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 20 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    ادامه این رابطه به این شکل کلاً عاقلانه نیست و توصیه دارم به ترک رابطه .
    ممنون "فرشته مهربان" بابت پاسخگویی ... من یک مدت نبودم امروز اومدم شرمنده که دیر شد.از رضا عزیز نیز ممنونم

    ببینید من سربازی رفتم و در حال حاضر دانشجو هستم لذا طبیعتا بی کار هستم! اما "فرشته مهربان " وقتی من این خانم رو ترک کنم و به قول شما رابطه ام رو قطع کنم اگر اونو از دست بدم چی؟ من نمیخوام اونو از دست بدم... من با تمام وجودم دوسش دارم ... خب اگر ارتباطم رو قطع کنم اون موقع اگر خواستگار خوبی واسش بیاد ازدواج کنه چی؟ از طرفی من فعلا شرایط ازدواج ندارم نمی تونم برم خواستگاری ! پیش خودم اینطور میگم که دانشگام که تموم شد و یه کار خوب پیدا کردم اون موقع برم خواستگاری... من میخوام فعلا باهاش دوست باشم و به این فکر میکنم که اینقدر خوب باشم که عاقه اونم به من زیاد بشه و خیالم راحت باشه که عشقی که من به اون دارم اونم به من پیدا کنه. البته اون همیشه بهم میگه عاشقمه

    لطفا شرایط و علاقه زیادی که به این خانم دارم رو درک کنید و بگید باید چی کار کنم؟؟

    در ادامه بگم که من قصدم فقط و فقط ازدواج با این خانومه و واقعا عاشقش هستم و اگر الان شرایط ازدواج رو داشتم صد در صد میرفتم خواستگاری اما با توجه به اینکه شرایط ازدواج رو فعلا ندارم از شما سوال می پرسم باید چی کار کنم؟؟ کدوم یکی از راه های زیر رو برم؟

    1 - همین دوستی معمولی رو تا آخر دانشگاه ادامه بدم و بعد از اتمام دانشگاه که شاغل شدم برم خواستگاری ایشون
    2 - همین الان برم خواستگاری و اگر ایشون پذیرفتند فعلا نامزد کنیم تا آخر دانشگاه ( اینو بعید می دونم بپذیره !! )
    3 - واسه همیشه فراموشش کنم ( چیزی که واسم خیلی خیلی سخته )

    راه دیگری هست؟!

  10. #16
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    سلام بر شما

    کم پیدائید برادر!!


    از راه هایی که خودت ترسیم کردی اولویت اول با راه شماره 2 و اولویت بعدی با راه شماره 3 در صورت عملی نشدن راه 2 است .

    ادامه دوستی و در آب نمک خواباندن تا شرایط شما فراهم بشه کاملاً خودخواهانه و بدور از انسانیت است ضمن این که رابطه دوستی هم آسیب زا است ، گذشته از آنکه کشش های طبیعی بین دو جنس سطح رابطه را گسترده و به آسیب بیشتر می کشاند ، با این احتمالات که ممکنه دیدگاه ها عوض بشه یا وقایع غیر منتظره و پیش آمدی و یا مخالفت خانواده ها موجب عدم تحقق ازدواج بشه ، وابستگی های پیش آمده ، عذاب وجدان بخصوص در دختر از روابط صمیمانه و نزدیک و به مخاطره افتادن ازدواج وی در آینده ( که خواستگاران پیشینه ایشان مبنی بر رابطه داشتن با یک پسر را نپسندند ) و .... همه و همه بخشی از آسیب های جدی ادامه این رابطه به شکل شماره 1 است و اصرار شما بر ادامه ، پشت پا زدن به عقل و ایضاً بی انصافی شما در حق این دختر است با توجه به این که آسیبهای بیشتر را وی متحمل خواهد شد .

    اینم توجه داشته باشید ، عشق حقیقی صرفاً در پی وصال نیست بلکه در اصل با فداکاری و در نظر گرفتن مصلحت معشوق همراه است نه خواست خود .

    اگر با این تفاسیر آینده و مصلت او را در نظر گرفتی و قطع رابطه کردی یا رسماً به خواستگاری رفتی عاشق واقعی هستی ، اگر نه اینها احساساته که اتفاقاً با وصال فروکش می کنه و سرخوردگی پیش میاره که چرا دیگه مثل قبل همو دوست نداریم ..... ( این حرف بسیاری از عاشقانه ازدواج کرده هاست البته بگذریم از موارد به طلاق روانی یا فیزکی کشیده ها ، که همه بیانگر اینه که اونچه اتفاق افتاده بود عشق نبود تنها نام آنرا برخود داشت )

    موفق باشی





  11. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (سه شنبه 30 شهریور 89)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 آذر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1389-5-18
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    4,698
    سطح
    43
    Points: 4,698, Level: 43
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 20 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    یعنی به نظر شما همین الان برم خواستگاری ایشون؟! ضمنا اینو بگم که ایشون خودش میگه فعلا بهتره که فقط دوست باشیم!! خب من اگر موافقات کنه همین الان میرم خواستگاریش اما اون اصرارداره که رابطه فعلا دوستی باشه!! من چی کار کنم و بهش چی بگم؟ خواهش میکنم کمکم کنید

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 شهریور 89 [ 14:04]
    تاریخ عضویت
    1389-5-30
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,904
    سطح
    26
    Points: 1,904, Level: 26
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    ببخشيد فرشته مهربان شما حرفهاي قشنگي ميزنيد ولي مشكل من سر همين"شريط فراهم شدنه" يعني اگه آدم شرايط ازدواجو كامل نداشته باشه حق نداره عاشق بشه؟؟اگه جوابتون مثبته، چند نفر ميخوان براتون رديف كنم كه شرايط ازدواج رو نداشتن (يكيش شغل) ولي ازدواج موفق داشتن. يك موردش كه بنده سراغ دارم ازدواج 2 دانشجويي كه الانم دارن (هر دو در مقطع فوق ليسانس) درسشون رو ادامه ميدن ! درسته زندگي 1000 تا مشكل به مشكلات آدم اضافه ميكنه و من معتقدم اون آقا پسر كه الان ازدواج كرده اگر نميكرد الان به جاي اينكه با پايان نامش سر و كله بزنه الان دانشجوي دكترا بود 100%....كسي كه خربزه خورده پايه لرزش هم بايد بشينه.
    من نميگم كسي كه شرايط ضعيفي داره بره دختر مردمو بگيره بدبخت كنه ولي اگه شرايط نسبي براي ازدواج بود و خوانواده ها از نظر مالي خوب بودن ميتونن كمكشون كنن. اشتباه ميكنم بگيد ؟؟

  14. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    فرشته نمی گه عاشق نشید یا باید برای ازدواج شرایط خاصی باشه.می گه قبل از اینکه عاشق بشید ببینید می تونید

    الآن یا در آینده نزدیک به طور 100% ازدواج کنید یا نه و الکی احساسات و وابستگی ایجاد نکنید.

  15. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 31 شهریور 89)

  16. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 بهمن 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-12-03
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    2,945
    سطح
    33
    Points: 2,945, Level: 33
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 353 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: تمایل یک طرفه برای ازدواج (کمکم کنید )

    سلام دوست عزیز
    شاید نظر من زیاد خوشایند نباشید ولی فکر می کنم که بتونه به مشخص شدن تکلیف شما کمکی کند.
    به نظر من ایشان شما را در آب نمک نگه داشته است.اون مطمئن هستش که شما می خواهید باهاش ازدواج کنید و می داند که الان هنوز شرایطش را ندارید پس صبر می کنید.به همین خاطر رابطه با شما را در یک مرحله ای نگه داشته است تا اگر خواستگار بهتری پیدا کرد او را انتخاب کند و به شما هم بگوید که ما دوست معمولی بودیم و اگر خواستگار بهتری پیدا نکرد رابطه با شما را تحت کنترل خود بگیرد و جلو ببرد.
    کلا با توجه به تغییر رفتارهایش به نظر من شما با ماندن در این رابطه ضرر می کنید چون ایشان با پیدا کردن موقعیت بهتر یا با تاثیر گرفتن از خواهر و دوستان و خانوادش شما را در شرایط های مختلف کنار می زند
    شما سنتان کم است و به نظر من با بالا رفتن سنتان موقعیتتان برای ازدواج بسیار بسیار بهتر می شود و مطمئنم که افراد بسیار لایق تر می توانید به عنوان همسر انتخاب کنید که حس عشقتان هم دو طرفه باشد.
    موفق باشید

  17. 4 کاربر از پست مفید mahsa_mhmh تشکرکرده اند .

    mahsa_mhmh (سه شنبه 30 شهریور 89)


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.