خدایا: به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ، بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است، حسرت نخورم، و مُردنی عطا کن که، بر بیهودگیش، سوگوار نباشم.بگذار تا آن را، خود انتخاب کنم، اما آنچنان که تو دوست می داری
خداجون این برادر من این کیوان همیشه صبور به قول خودش انتخابش رو کرده تا اینجا جلو اومده از اینجا به بعدش هر طور خودت صلاح می دونی کمکش کن.
ما هم دعا می کنیم
کیوان جان انشالله به همین زودی مشکلت حل بشه
.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)