ممنون راهنمایی خیلی خوبی کردین،الان به نظرم دوراه حل وجود داره
1.سعی کنم احساسم و وابستگیمو کنار بذارم که به مرور زمان
<strike>قطعأ شدنیه</strike> (
ويرايش مدير همدردي :
قطعا نشدنيه )و واقعا همون ارتباطی که اون با من داره رو ،من باهاش داشته باشم،یعنی دید خاص بهش نداشته باشم وبرادرانه باهاش دوست باشم.
2.به قول شما اعلام پایان رابطه کنم،ولی بگم واسه چی دارم تمومش میکنم؟ (بگم چون داشتم وابستت میشدم!! آخه نمیخوام اینو بدونه) ؛ضمن اینکه چندروز پیش که ازدستش ناراحت بودم ویه جورایی ناراضی بهش گفتم کاش میتونستم این رابطه مسخره رو تموم کنم،جواب داد :مجبور به ادامه نیستی اگه میتونی از خیلی چیزا چشم پوشی کنی،بعدشم یه جمله قشنگی گفت که حاکی از حس احترام صمیمانه بود.من که منظورشو نفهمیدم اگه کسی فهمید به منم بگه!!!
ممنون

علاقه مندی ها (Bookmarks)