
نوشته اصلی توسط
'مدیرهمدردی'
دقت كنيد دوستي دختر و پسر جوان قبل از ازدواج بدون ايجاد احساسات و وابستگي از نظر تئوري و ذهني انجام پذير هست. ليكن در اكثر قريب به اتفاق اين دوستي ها در عالم عمل و واقعيت توام با احساسات و وابستگي هايي هست كه هم دوستي ساده را از مسير خود خارج مي كند و هم شناخت براي ازدواج را مختل مي سازد.
نمونه اش همين تاپيك كه ...
یعنی شما هرگونه ارتباطی رو نفی میکنین؟
چرا دو جنس نمیتونن با هم دوست باشن بدون در نظر گرفتن جنسیت طرف؟
اگر ادمها تو دوستیشون جنسیت طرف زیاد فرق نداشته باشه،میتونن باهم دوست باشن،تعامل داشته باشن ،اینطوری همدیگرو هم بیشتر میشناسن واز طرفی یه جورایی تمایلشون به جنس مخالفشون ارضاء میشه و دنبال
دوستیهای بی هدف و آسیب زا نمیرن،ضمن اینکه میتونن توی این دوستیهای معمولی اشخاصی رو در نظر بگیرن واسه ازدواج
که البته در این نوع دوستی حدود کاملأ باید رعایت بشه و صمیمیت زیادی ایجاد نشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)