به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 67

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 89 [ 15:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-22
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    2,678
    سطح
    31
    Points: 2,678, Level: 31
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط 'مدیرهمدردی'
    به اشتباه تصور مي كنيد كه بدون وابستگي خواهيد توانست به اين رابطه ادامه دهيد.
    چطور اون تونسته همین دوستی معمولی رو باچند نفر دیگه داشته باشه؟ (واگه اون تونسته چرا من نتونم؟)-فکر میکنم ارزش امتحان کردنشو داشته باشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط 'مدیرهمدردی'
    اشتباه راه دوم اينه كه بياييد دليل قطع رابطه را براي او توضيح دهيد. در حاليكه به گفته شما براي او مهم نيست. و اهميتش براي شما از ناخوداگاهتان نشات مي گيرد كه وابسته هستيد.
    اتفاقأ خیلی واسش مهمه وتا ته وتوه جریانو در نیاره ول نمیکنه،بعدم که جریانو میفهمه، توجیحم میکنه(تا حالا که از چیزی دلخور میشدم اینکارو میکرده)

    نقل قول نوشته اصلی توسط 'مدیرهمدردی'
    راه صحيح: قطع يكباره ارتباط و تحمل آن.
    چرا باید یه ادمو که قبولش دارم،بهش اعتماد دارمو از دست بدم؟
    ضمن اینکه به نظرم داشتن یه دوست معمولی ازجنس مخالف میتونه مفید باشه ،نیست؟
    به عنوان کسی که راحت میتونم باهاش صحبت کنم ودر مورد مسائل ایجاد شده ازش مشورت بخوام-چون یه موضوعاتی تو زندگی واسه ادم پیش میاد(مثلا رابطه باکسی یاخواستگار) که خیلی خوبه که ادم در شناخت یه پسر از همجنسش مشورت بخوای،چون بالاخره مردا همدیگرو بهتر میشناسن(وایشونم تو این مسائل ادعاش میشه)، وچون دید ونظر خاصی بهم نداره راحت باهام صحبت میکنه.




    واقعا ممونم که اینقدر تو این سایت به ادم جواب میدن ونظرشونو میگن ،این سایت واقعا در مشاوره حرف اول رو میزنه-دست همتون درد نکنه

  2. کاربر روبرو از پست مفید design تشکرکرده است .

    design (یکشنبه 24 مرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 آبان 96, 13:01
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  3. تنهایی و دست تنهایی خسته ام کرده کمکم کنید
    توسط eghlima در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 31 خرداد 93, 16:50
  4. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.