چطور اون تونسته همین دوستی معمولی رو باچند نفر دیگه داشته باشه؟ (واگه اون تونسته چرا من نتونم؟)-فکر میکنم ارزش امتحان کردنشو داشته باشهنوشته اصلی توسط 'مدیرهمدردی'
اتفاقأ خیلی واسش مهمه وتا ته وتوه جریانو در نیاره ول نمیکنه،بعدم که جریانو میفهمه، توجیحم میکنه(تا حالا که از چیزی دلخور میشدم اینکارو میکرده)نوشته اصلی توسط 'مدیرهمدردی'
چرا باید یه ادمو که قبولش دارم،بهش اعتماد دارمو از دست بدم؟نوشته اصلی توسط 'مدیرهمدردی'
ضمن اینکه به نظرم داشتن یه دوست معمولی ازجنس مخالف میتونه مفید باشه ،نیست؟
به عنوان کسی که راحت میتونم باهاش صحبت کنم ودر مورد مسائل ایجاد شده ازش مشورت بخوام-چون یه موضوعاتی تو زندگی واسه ادم پیش میاد(مثلا رابطه باکسی یاخواستگار) که خیلی خوبه که ادم در شناخت یه پسر از همجنسش مشورت بخوای،چون بالاخره مردا همدیگرو بهتر میشناسن(وایشونم تو این مسائل ادعاش میشه)، وچون دید ونظر خاصی بهم نداره راحت باهام صحبت میکنه.
واقعا ممونم که اینقدر تو این سایت به ادم جواب میدن ونظرشونو میگن،این سایت واقعا در مشاوره حرف اول رو میزنه-دست همتون درد نکنه
![]()







،این سایت واقعا در مشاوره حرف اول رو میزنه-دست همتون درد نکنه

علاقه مندی ها (Bookmarks)