سلام
نظرم اینه که " کاش دختر انتخاب کننده بود و دخترا میومدن خواستگاری " چون واقعا کار سختی هست !
از نوشته هاتون در پست دیگه مشخصه شما با برادرتون خیلی صمیمی هستید و میتونید حرفتون رو بهش بگید .
شما با برادرتون راجب این مساله صحبت کنید . ازش بخواهید یکم بیشتر در مورد رفتارهای دوستش بهتون بگه و احتمالا اون میتونه تشخیص بده که شما بدرد هم میخورید یا نه . چون با هر دو شما زندگی کرده .
و اگه واقعا به نتیجه رسیدی که همونی هست که فکرشو میکردی بدون تعارف مساله رو باهاش در میان بزار .
ولی مثل پسرا باید توان شنیدن نه و مخالفتش با این کار رو هم داشته باشی .
تو مواردی که مربوط به یه عمر زندگی میشه لطفا تعارف و خجالت و سردرگمی و . . . بزارید کنار و یه بار قطعی بشینید و فکر کنید و از کسانی که بهشون اعتقاد دارید کمک بگیرید و تصمیم نهایی رو بگیرید . امیدوارم همیشه موفق باشید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)