سلام دوست عزیز
تا دلت بخواد فارغ التحصیل تو دوست و آشنا دارم که الان بیکار هستن و اگر هم شغلی پیدا کردن اولا غیر دولتی بوده و اکثرا به صورت قراردادی !
این مساله رو نگفتم که نا امید بشی و منظورم این بود مشکل فقط برا تو نیست و طبق آماری که دولت داده 15 درصد بیکار داریم و همه میدونیم این آمار صد در صد غیر واقعی هست و مشکل خیلی اساسی تر از این حرفاس !
پیشنهاد من اینه یه مدت به عنوان کارورز تو شرکتها و جاهایی که مربوط به رشته تحصیلیت هست فعالیت کن و زیاد به فکر درآمدش نباش تا یه تجربه کسب کنی و بتونی تو رشته خودت فعالیت کنی
میتونی تو کلاس های سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنی و یه مهارت جدید در رشته جدید پیدا کنی مثلا کامپیوتر و خیاطی و . . .
از بقیه دوستانت که باهات هم زمان فارغ التحصیل شدن کمک بگیر و ببین اونا چه راهی رو انتخاب میکنن .
تو مراکز کاریابی ثبت نام کن و آگی های روزنامه و . . . !
و خیلی کارای دیگه . . . !








علاقه مندی ها (Bookmarks)