سلام؛نوشته اصلی توسط blue sky
ممنون از اينكه باعث شديد تا بنده نوشته خود را واضح تر بيان كنم؛
دوستان ؛من يا ايجاد كننده اين تاپيك كاري به پختن و شستن و اين كارها نداريم، خوب بسيار واضح است كه طبق روال جامعه ما تا حدودي برخي از كارها براي اداره زندگي مشترك شكل بايد به خود گرفته منجمله نان آور خانه بايد مرد باشد؛ خوب چه اشكالي دارد زن هم شريك باشد؛ اما چون اين بايد ها كل جامعه را در برگرفته كمتر و خيلي كم براي خانمها جا هست، و همچنين در كار هاي خانه؛ مردي كه به همسرش كمك ميكند يا مورد تمسخر قرار ميگيره يا اينكه ....بگذريم
در كل بايد زندگي را باهم بسازند نه اينكه من اينكار تو اون كار؛(به قول بي دل حالا يا من شعار ميدم يا واقعا" همين خواهم ماند)
منظور اصلي بنده از ارسال قبلي ام اين بود كه بيايم تاپيك را جمع بندي كنيم و پراكنده ننويسيم.
وظيفه زن در خانه ،يا امور خانه با وظيفه زن در زندگي مشترك تفاوت دارد؛
عنايت بفرماييد ما مجردها را از اين وظايف آگاه كنيد تا ما هم به وظايف خود آگاه شويم









علاقه مندی ها (Bookmarks)