سلام
سال نو را تبريك مي‌گويم
اعتقادي بسيار مضرر و زننده است چون مانند يك دوست دختر و دوست پسر مي‌باشد فقط اينكه زير يك سقف زندگي مي‌كنيد.
چند سوال از شما دارم
آيا شما دور از هم كار و زندگي مي‌كنيد؟؟؟؟؟
آيا شما در خانه با همديگر درد و دل مي‌كنيد؟؟؟؟
آيا به همديگر اعتماد داريد؟؟؟؟
آيا شوهرتان بهانه‌هاي جور و جور در مي‌اورد؟؟؟
آيا جمله دوستت دارم را در لحظات عادي زندگي از او شنيده‌ايد؟؟
نبايد زندگي را سرد كنيد به هر دوي شما بستگي دارد و لجبازي فايده‌اي ندارد
درست زندگي كردن هنر است كه بايد زن و مرد هر دو اراده كنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!