به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 25 از 92 نخستنخست ... 515161718192021222324252627282930313233343545556575 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 241 تا 250 , از مجموع 913
  1. #241
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    باجی من تورچم

    بولمویدون؟

  2. #242
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    به به میبینم که آقای بی بی اومده ،

    چه عجب ،خانمتون اجازه داد که بیاین

    بابا شما که انقد ادعا داشتین ،نمی تونستین زود تر خودتونو خلاص کنین بیاین تالار؟

    اینجا میای واسه ما تریپ ضد زن می یای ،ولی تو خونه خدا داند...............

  3. 2 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (یکشنبه 17 مرداد 89)

  4. #243
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    چند روز نبودم ببین چی به سر تالار اومده ؟؟ اومدیم ببینیم حال و احوال دل یاران چطوریه ، هیچی عایدمون نشد
    بابا منیم ترچی بیلمیرم ، نوار نه یوخ؟
    مث اینکه قوانین و اینا رفته زیر تریلی !، قدیما یه تابلوئی بود ، تا یه بدبخت فلک زده میومد مشکلشو فینگلیش می نوشت همه می ریختن سرش که یا فارسی بنویس یا ...!
    حالا که ترکا همه سایت رو گرفتن ،

    یه روز یکی میره مهمونی ، شب میشه موقع خواب میگه من شبا تشنم میشه بایست آب بخورم.
    صابخونه میره یه پارچ آب میاره یه لیوان پر می کنه میزاره بالا سرش.
    اون میگه یه لیوان خالی هم بیار.
    صابخونه میگه : لیوان خالی میخوای واسه چی؟
    میگه : خب اومدیم و من پا نشدم !!!!!!!!!!!

  5. #244
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    بی بی جان بگو کدوما رو میخوای برات بگم؟ خودم مترجم در خدمتتون هستم


    اینا هم فینگیلیش نبود که ،ترکیلیف بود

  6. کاربر روبرو از پست مفید gole maryam تشکرکرده است .

    gole maryam (یکشنبه 17 مرداد 89)

  7. #245
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط rsrs1380
    سلام به همه دوستان:

    آنی جونم به خدا خیلی ناراحتم..ننتونستم به بچه های تالار یک شام بدم...
    می خواستم جشنی هم راه بندازم بلد نبودم والا


    [color]باور می کنم (از اون ور) بجای ناراحتی و تریپ غم و ... ، برو اجازت رو بگیر بیا فقط دور هم باشیم ، آب خالی هم پیشکش !! دیگه ما اینجوریش رو ندیده بودیم ، بابا دستت رو وا کن بزار حداقل یه قطره عرق دستت بچیکه رو زمین !!!!!


    ولی کارت دعوت عروسی دادم... برا چسب زدن ... بله البته ! نذاشت حداقل آدرسشو نیگا کنیم ببینیم جشن تو کدوم شهره

    دوست دارم یه کاری بکنم ولی هیچی به ذهنم نمی رسه که بتونم پاسخ محبت دوستانم رو بدم... تو تصمیم بگیر ، اینجا بچه ها بجاتون فکر هم میکنن ، اجرا هم میکنن ، نشناختی مگه بچه های تالارو ؟
    دست رو دلم نذار به خدا......

    کیوان راست می گن دوستان بابا یک زن خوب بگیر ما هم دلمون خوشحال شه داداشی گل!!
    [color]کیوان هم میخواد یه زن خوب بگیره ، ولی مگه پیدا میشه ؟؟؟
    زن خوب = یه موجود افسانه ای[/color]

    گل مریم عزیز
    من خدمت همه آذری زبونا ارادت دارم اونم از نوع "دیرینه"
    گمونم اون دو صفحه آخر رو باید زحمت ترجمشو بکشین ، برا همین هم بود رفتم از اون صفحات قبل تر یه دونه کشیدم بیرون و جواب دادم ، شانس دکتره دیگه ! یه شانسش دلبند خوبی بود که نصیبش شد ( فک کنم تا حالا دو سوم جونشو برا دلبندش داده باشه ) یکی دیگه آشنا شدنش با من بود

  8. 2 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (یکشنبه 17 مرداد 89)

  9. #246
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    به سلام علیکم مهتاب خانیم
    نه اولوب باجی؟
    آی... آمان آیرلق آمان آمان آمان

    به ،سلام مهتاب خانوم ،چی شده آبجی؟

    آی...امان از جدایی،امان ،امان ،امان
    [img]]

    نقل قول نوشته اصلی توسط gole maryam
    جورمووم مهتاب باجی ناراات اولسونها

    باجی من دِ نولوب دِ؟ عچیس ور ،جنازه تحویل آل
    نبینم آبجی مهتاب ناراحت بشه ،آبجی به من بگو چی شده؟

    عکس بده ،جنازه تحویل بگیر
    [img]]

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlahtab
    ساغول
    آی باجی سن ده؟
    هارالیسان؟نجور تورکی اورگشیپسن؟
    قوربان سنه
    ممنون ،آی آبجی تو هم؟

    کجایی هستی؟ چطوری ترکی یاد گرفتی؟ قربونت
    [img]]

    نقل قول نوشته اصلی توسط gole maryam
    باجی من تورچم

    بولمویدون؟
    ابجی من ترکم ،نمی دونستی؟
    -------------------------------------------

    تا من باشم دیگه ترکی ننویسم ولی هر کی هم خواست به زبون دیگه هم بنویسه ،حواسش باشه ترجمه اش رو حتما بیاره ،تا دل بچه ها نسوزه که متوجه نمی شن

  10. 4 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (یکشنبه 17 مرداد 89)

  11. #247
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    بابا آقای بی بی ما که گفته بودیم ترک به این راحتی ها نیست میدونستم خماری امانتو میبره، همدردی خونت همچین میاد پایین که دیگه در و دیوار رو تالار میبینی! حالا اومدی تفریحی بزنی؟
    نه دوستان! زی زی بودن یه چیزه! خماری کشیدنم از اون بدتر!
    .......................
    مهتاب جان بابا خداییش این عکسه واسه ما گذاشتی؟!!! آخه این آقای سبیل کجاش به من میخوره؟

    ولی جان تو حال کردم از اون عکس آقای مدیر! آدمو یاد فراعنه مصر مینداخت
    مال بی بی هم که دیگه اساسی زدی تو خال
    بقیه هم همینطور. واقعا دستت درد نکنه وقت گذاشته بودی و با تفکر عکسها را انتخاب کرده بودی. عکسهای آنی رو هم به خصوص دومی

  12. 4 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 17 مرداد 89)

  13. #248
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    اجـــــــــــــــــــــاز ه خانم گل مریم.

    میشه یه تاپیک تو بخش تفریح و سرگرمی ایجاد کنید به اسم "آموزش زبان ترکی" و آموزش هاتون رو آنجا ادامه بدید.

    متون پیشنهادی رو هم ترجمه بفرمایید.


    دوستان دیگه هم که به زبان دیگه ای صحبت مکنند (داخلی) و مسلط هم هستند بیان اونجا آموزش بدن.


    با تشکر.


    انجمن فقط فارسی دانان همدردی

  14. کاربر روبرو از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده است .

    صبا_2009 (یکشنبه 17 مرداد 89)

  15. #249
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    بی دلی
    ترکی (به ضم ت ) به این راحتیا نیست یا ترک اعتیاد ؟؟
    بحث آموزش زبان شیرین ترکی بود. یه دفعه شما زدی تو کار ترک و مواد و ذغال خوب و رفیق خوب ؟؟؟
    آره قصه اعتیاد و ترک من بر میگرده به دو سه هفته پیش ، که این رفیق خوب ما (داش ابول و میگم) ، دوباره ما رو شارژید !!
    هی گفتم بیا یه لطفی در حقم بکن دیگه نشارژونم ، گفت جون تو نمیشه ..... گفتم من زن و بچه دارم بایست به فکر آینده شون باشم ...... گفت را نداره .

    خلاصه این شد که دوباره اومدم تو جمع خمارا !!!
    تازه بابا چیزی نشده که هف هش روز نبودم ، مگه بیشتر شده؟؟

    اما قبلا گفته بودم فعالیتم رو کم کردم.

  16. 5 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (پنجشنبه 21 مرداد 89)

  17. #250
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1389-2-06
    نوشته ها
    513
    امتیاز
    5,622
    سطح
    48
    Points: 5,622, Level: 48
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,129

    تشکرشده 1,123 در 399 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    به به
    السلام علیکم و رحمه الله و برکاته...

    سلام داداش BABY
    خوبین؟خوشین؟سلامتین؟
    بابا اساسی هم نگران شدم هم عذاب وجدان گرفتم بدجوری
    یه خبری بدین.ان شاا... که خیره.چرا نبودین؟
    گفتم شاید بابت قضاوت عجولانه من دلخورین که فعالیتتونو کم کردین
    بابا معذرت
    آه،ببین...

    گردنم از مو باریک تره.خدمت شما
    تالار بدون شما صفایی نداره
    ان شاا... که همیشه شاد و سرحال باشین

    راستی تو تاپیک صندلی داغ عکستونو دیدین؟

    یه سری بزنین

    در خدمتم
    هرچی بپرسین جواب میدم
    بچه ها با همتونم
    داره وقتش تموم میشه
    همونطور که دوست دارم دیگرانو سین جین کنم.خوشم میاد از خودمم سوال بپرسن جواب بدم
    بشتابید

    بی دل جان راس میگی

    پدرم دراومد پشت کامپیوتر تا اون عکسا رو پیدا کردم
    وسواس هم که دارم...
    اما خداییش عکس تو رو.اون سیبیلو رو قبلا داشتم
    هر بار میبینمش یاد تو میفتم
    مرامت عین همین لوتیاس.خوشم میاد

  18. 3 کاربر از پست مفید lvlahtab تشکرکرده اند .

    lvlahtab (یکشنبه 17 مرداد 89)


 
صفحه 25 از 92 نخستنخست ... 515161718192021222324252627282930313233343545556575 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.