من تا اندازه ای با نظر دوستمون موافقم ولی نباید طوری صحبت کنید که همسر یا مادرتون را زیر سوال ببرید.
به نظرم اگر رفتارهای اونها هم مشکل داره نباید بگین که همسرتون تحملش پایینه،این طوری یعنی همسرتون مقصره و رفتارهای اونها ایرادی نداره.نوع صحبت کردنه تو خیلی تعیین کننده است. دقیقا تفاوت بفرمایید و بنشینید و .... که همیشه شنیدیم. در نحوه میانجیگریتون دقت کنید.