یاس 66 گرامی از تان خیلی ممنونم . از اینکه وقتتون رو صرف کردین و پاسخ بیطرفانه ای دادید تشکر می کنم.
انشا الله همیشه موفق و شادکام و خوشبخت باشید.
تشکرشده 14 در 8 پست
یاس 66 گرامی از تان خیلی ممنونم . از اینکه وقتتون رو صرف کردین و پاسخ بیطرفانه ای دادید تشکر می کنم.
انشا الله همیشه موفق و شادکام و خوشبخت باشید.
موفق (سه شنبه 12 مرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)