با تشکر از راهنمائی تون.
در مورد شغلم:
رشتم برقه و زیاد با کامپیوتر سر و کار ندارم!!!!!!
این جوری که شما جواب دادین، مثل اینکه وضعم خیلی خرابه!!! آیا امید خوب شدن هست؟؟؟؟؟؟
از اونجایی که تقریبا 3 سالی هست که قصد ازدواج دارم و از قبلش هم خیلی برنامه زیری داشتم، مطالعم خیلی زیاد بوده ودر مورد بقیه معیارها فکر نکنم مشکل خاصی داشته باشم البته از نظر خودم.
و اما در مورده این گفتتون:
البته اگر دنبال ملكه زيبايي هستيد، ضمن اينكه مشكل گزينش داريد، بعدا هم وقتي با همسرتون در خيابان مي رويد و مي بينيد ديگران با چشمشون دارند همسرتون را مي خورند هي بالا و پايين مي رويد و كاري نمي تونيد بكنيد!!!
من صدها هزار بار این جملات رو برای خودم تکرار کردم و صدها هزار بار از دیگران شنیدم، اما هیچ تاثیری نداشته!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)