سلام
چرا عاشق نشیم؟؟؟؟؟
عاشق شدنی مشکل داره که منطق آدم رو از کار بندازه و آدم را کور و کر کنه.
ولی سوال آخر سوال خوبیه، چه طور می شه وابستگی رو کم کرد؟ حتی وابستگی به همسر.
تشکرشده 902 در 220 پست
سلام
چرا عاشق نشیم؟؟؟؟؟
عاشق شدنی مشکل داره که منطق آدم رو از کار بندازه و آدم را کور و کر کنه.
ولی سوال آخر سوال خوبیه، چه طور می شه وابستگی رو کم کرد؟ حتی وابستگی به همسر.
[size=medium]فراغ و وصل چه باشد، رضای دوست طلب *** که حیف باشد از او غیر از او تمنایی[/size]
green (سه شنبه 12 مرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)