سلام به همه دوستان خوبي كه توي اين تالار پيدا كردم
امشب اومدم بگم كه من خوبم، درست مثل يه بيماري كه وقتي طول دوره درمانش سپري ميشه شخص به سمت بهبودي ميره، منم يه دوره اي را گذروندم، كه البته سخت بود ولي با همراهي شماها تحملش راحتتر شد و من هم تجربيات جديدي به دست آوردم كه زياد هم بد نبود.
امشب ميخوام از همتون تشكر كنم، اميدوارم بتونم در شاديها جبران كنم.
براي تك تكتون آرزوي موفقيت ميكنم.
دوستار همه شما سنا








علاقه مندی ها (Bookmarks)