خوب چرا اينقدر موضوع رو پيچيده مي كنين؟خيلي محكم و قاطع برين با دختر خانم صحبت كنيد در اين مورد و بگين هنوز پيشنهاد قبليتون پابرجاست ببينين رفلكسش چيه اگه سرد بودو نخواست ارتباط برقرار كنه به نظرم شما موضوع رو منتفي بدونيد
تشکرشده 139 در 78 پست
خوب چرا اينقدر موضوع رو پيچيده مي كنين؟خيلي محكم و قاطع برين با دختر خانم صحبت كنيد در اين مورد و بگين هنوز پيشنهاد قبليتون پابرجاست ببينين رفلكسش چيه اگه سرد بودو نخواست ارتباط برقرار كنه به نظرم شما موضوع رو منتفي بدونيد
نعمت يعني ما (جمعه 22 مرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)