RE: هرموقع قراره برای من خواستگار بیاد...
میگند قرآن بخونید تا توی موقعیتهای تاریک براتون روشنایی باشه اما من فکر می کنم تا حالا دعا و نماز و قرآن خوندم هیچ کدوم برای خدا ارزشی نداشته که توی یه همچین موقعیتی اعتقادم را به حکمت قسمت و امید و ... از دست ندم . اونقدر برام این دنیا ارزش نداشت می دونستم دنیا یه فرصت برای خودشناسی و خداشناسی اما نمی دونم چرا دیگه نمی تونم کم آوردم .
بدجوری با خدا قهر کردم مسخره است ولی بیشتر از اینکه از دست بنده هاش ناراحت باشم از دست خودش ناراحتم . کاش می تونست یکم خودش را جای بنده هاش بذاره ببینه چقدر سخته جلوی بنده های دیگش خوردشد .
کاش قطار زندگی بک لحظه می ایستادتا مسافرینی که توان ادامه سفر ندارند پیدا بشند.
... به سراغ من اگر می آیید،
نرم و آهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من
علاقه مندی ها (Bookmarks)