با سلام
نظر دوستان خیلی برام مهم است ( هر یک از دوستان رو در حد یک کارشناس مجرب می دانم و واقعا هم همینطوره)
خواهش میکنم دوستان نظرشون را مطرح کنند.
باتشکر مجدد .