با سلام
نظر دوستان خیلی برام مهم است ( هر یک از دوستان رو در حد یک کارشناس مجرب می دانم و واقعا هم همینطوره)
خواهش میکنم دوستان نظرشون را مطرح کنند.
باتشکر مجدد .
تشکرشده 14 در 8 پست
با سلام
نظر دوستان خیلی برام مهم است ( هر یک از دوستان رو در حد یک کارشناس مجرب می دانم و واقعا هم همینطوره)
خواهش میکنم دوستان نظرشون را مطرح کنند.
باتشکر مجدد .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)