عزیزم سایت های همسریابی به درد امثال من وتو نمیخوره که اهل رابطه نیستیم ،ضمن اینکه اونایی میرن اونجا که یه مقدار فکرشون در مورد روابط با جنس مخالف بازه ،این نظرشخصی منه شایدم زیاد درست نباشه