عزیزم سایت های همسریابی به درد امثال من وتو نمیخوره که اهل رابطه نیستیم ،ضمن اینکه اونایی میرن اونجا که یه مقدار فکرشون در مورد روابط با جنس مخالف بازه ،این نظرشخصی منه شایدم زیاد درست نباشه
تشکرشده 492 در 162 پست
عزیزم سایت های همسریابی به درد امثال من وتو نمیخوره که اهل رابطه نیستیم ،ضمن اینکه اونایی میرن اونجا که یه مقدار فکرشون در مورد روابط با جنس مخالف بازه ،این نظرشخصی منه شایدم زیاد درست نباشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)