سلام دوست عزيز
ازدواج با دوستي دو مقوله كاملا منفك هستند
معمولا عده اي از پسران سود جو از عواطف خانم ها استفاده ميكنند
به نظر من از راه صحبت تلفني هيچ شناختي بدست نمي ايد
باتوجه به تجربه اي كه من دارم شما روي اين ارتباط تلفني دل نبنديد چون معمولا عاقبت اين ازدواج ها به شكست مي انجامد
فقط خواستم برادرانه با شما حرف زده باشم
ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)