سلامsara1980 عزيز
اتفاقا من هم تقريبا سرگذشتي شبيه به شما داشته ام با اين تفاوت كه من هنوزم به اون عشق اول فكر ميكنم
به نظرم شما ان اقا رو بعنوان معيار قرار داده ايد و اين آقا رو (نامزدتون) با ان شخص گذشته ارزيابي ميكنيد
اگر واقعا درون قلبتان احساس دوست داشتن ميكنيد ظاهر آنقدر هم مهم نيست نه اينكه مهم نباشد مهم است ولي نه آنقدر
در ضمن در حرفات مشخص بود كه داري از روي منطق تصميم ميگيري
شما يا علي بگيد انشاله علي (ع) هم دست شما را ميگيرد